Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sjælsø

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sjælsø
    Sendt: 18 Nov 2010 kl. 18:56
Hejsa
 
Læste lige det nye medlemsblad fra Fiskeringen og blev lidt i tvivl.
 
Er der frit fiskeri fra land langs søen? Jeg troede egentlig det var et "kun båd"- vand, men det er måske forkert?!
 
Synes generelt det er svært med information på en række vande, om det kun er bådretten der har tilladelse, eller om det også gælder for landpladser. Er der mon nogen der har en samlet oversigt??
 
mvh, Rasmus
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 19:13
Har selv fundet svaret - det er tilladt...
Til top
Hans Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AFA Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2011
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AFA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2011 kl. 11:00
hej bor selv 5 min gå gang ned til søen og ja det tilladt som et selv har fundet ud af:) men så fed er den heller ikke at fiske i. Nu har jeg stået inde på land og maks fanget en gede på 2 - 3 kilo. og eller bare aborre. Har været ude i båd 1 - 2 gange og der fanger man altså det store. Cirka 50 meter ude:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum