Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

det gør helt ondt indeni

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: det gør helt ondt indeni
    Sendt: 17 Nov 2010 kl. 22:02

så lige denne her til aften de 10 nordmænd jeg sad sammen med skreg bare af grinAngryAngryAngryAngryAngryAngry

Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2010 kl. 23:34
Hej Henrik
 
Når man ser sådan noget kunne man ønske at gedderne kunne kopiere ænderne i denne lille strimmel
 
 
Good hunting
 
Lars
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 00:01
Dette har ikke noget med lystfiskeri at gøre,det klip er simpelthen en flok drenge der køre deres syge stil,der er ikke noget at gøre ved det,det er deres sydom.
nu mere sygte det er,nu bedre har de det med den selv,
Mvh Henrik buresøen
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 10:48
Citat: henrik buresø

Dette har ikke noget med lystfiskeri at gøre,det klip er simpelthen en flok drenge der køre deres syge stil,der er ikke noget at gøre ved det,det er deres sydom.
nu mere sygte det er,nu bedre har de det med den selv,
Jeg har oplevet laksefiskeres totale vanvid, PGA en gede på krogen i stedet for laks i Drammens elven. Minst 10 voksne mænd trampede, og smed sten i hovedet på en landet +5 gedde. Nordmen har et sygt forhold til den fisk
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 11:29
Ja det er jo ikke fiskeri, men er det så slemt ?
De piner jo ikke ligefrem fisken...
 
Det er vel bare en form for jagt ? De spiser måske ikke fisken eftersom den er rimelig smadret, men jægere spiser jo heller ikke krager og ræve...
 
Jeg kan blive i tvivl om det er særligt forsvarligt ift deres omgang med skydevåben, men helt ærligt så kan det ikke hidse mig op.
 
Jeg synes da at eksemplet med lystfiskere der tramper på en fisk de har fanget, blot fordi det ikke er den art de var ude efter, det er da langt værre...
 
For nu ikke at fjerne evt tvivlsspørgsmål, så er jeg selv inkarneret lystfisker og ikke jæger, så jeg forsvarer ikke en hobby frem for en anden...
 
Klaus
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 11:46
Det er jo intet med hverken jagt eller fiskeri at gøre - det er simpel IDIOTI og blot en samling fladpandede drengerøve, der ikke bruger hovedet ! At de skyder de pågældende fladvandsgedder er en ting - men deres omgang med skydevåben er jo totalt hjernedødt !
H. 


Redigeret af tackler - 18 Nov 2010 kl. 11:46
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 11:59
den første tanke er at det er nogle drenger---- og hvad bliver det næste.
Jeg fisker lidt sammen med en vietnameser, som er buddist og han fatter ikke at vi ikke ærer vores bytte, altså behandler det så humant som muligt både før og efter de er kommet på land, at hoppe og jokke på fisk, sætte ild til katte og hvad ved jeg - det kræver sgu en affærdsregulering af de mennesker.Thumbs Down
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 12:59
For mig at se ligner det noget ala de drenge som tændte ild til et marsvin på U-Tube...men ækelt er det ....
/Søder
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 14:51
Det er noget af det mest syge jeg længe har set.
1) totalt hensynsløs omgang med skydevåben
2) komplet ligegyldig indstilling til levende væsener.
Hvordan kommer de til våben og ammunition i Norge? Trækker det i en fjeldbutik??

Sygt!
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 15:40
Ja..og jeg troede at alle Nordmænd var normale...
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2010 kl. 17:19
os andre der er lidt fremme på bænkenCensored /Ved !Big smile når sådanne handlinger forkommer :er deres hjerne indfikseret med Toxo Plasma parasitten - så de er deres handlinger uden forståelse/ når så hver fjerde menneske er indfikseret med Toxo Plasma parasitten er der ikke noget at sige til der er rod i samlebøgerne Big smile
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2010 kl. 00:14
Små hjerner små fornøjelser.. Det ser dog ret farligt ud med den lemfældige omgang med skarpskydende våben så man ku jo håbe på en ulykke ?
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2010 kl. 04:33
hmm, sårn har både nordmænd, svenskere og finner jagtet gedder stort set siden skydevåbnet kom frem...... bringer ikke så meget mit pis i kog. fisken dør uanset hvad, enten af haglene, eller det tryk der bliver dannet når de rammer vandet.
noget andet er, at fisken ikke "lider" i lige så lang tid som hvis den blev fanget på stang. såå, men jo, lidt lemfældig omgang med skydevåben, men smut en tur på Nørrebro, der er det bare ikke gedder de skyder efter.
(risikerer at får rykket hvedet af, ved denne kommentar)
Born to fish, forced to work!!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum