Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeferie på Fyn 2011

 Besvar Besvar
Forfatter
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeferie på Fyn 2011
    Sendt: 04 Nov 2010 kl. 17:24
Hej alle.
Jeg søger et sommerhus eller lign. til en uges kystfiskeri på Fyn midt i september 2011.
Vi er 4 mand som hvert år er på en uges fiskeferie et eller sted i uge 38.
Næste år: 2011 har vi bestemt os for en tur til Fyn, for at fiske ved kysten.
Huset skal ligge i gå-afstand fra kysten, vi fisker primært efter havørred, men et par flade går vi heller ikke af vejen for.
Gode forslag ønskes, evt. nogle links, og også gerne egne erfaringer.
Mvh.  IJ
 
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 20:03
Hej Ivan
Fyens hoved Camping er et godt bud,
Ellers har marcussens hotel i assens Lrjligheder lige ned til godt havørred vand.
Michael
Til top
Dan Sloth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NAD1

Tilmeldt:: 15 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NAD1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 20:15
Hej Ivan,
 
Vi er i mange år taget til Nordfyn omkring Fynshoved for at fiske havørred.
 
Vi bor i et sommerhus med udsigt til vandet og dermed gåafstand til fint
fiskevand til alt slags fiskeri. Specielt ligger der et fint rev blot 300-400 meter fra
husetTongue 
 
Send mig en mail på  slothdan@gmail.com så skal jeg sende dig telefonnummer til hende der har huset...Prisen er absolut iorden.
 
Mvh
 
Dan Sloth
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2010 kl. 06:43
ellers kan du jo se om det er muligt at leje et sommerhus i dalbybugten om de stadig lejer nogle ud ved jeg ikke da jeg ikke har mødt nogle tysker der nede i år. ellers ligger det meget fint og man kan hurtigt skifte plas vis man vil det.
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2010 kl. 14:45
Jeg har noget familie som har et sommerhus på Helnæs. Lige inde i bugten 15 meter fra vandet... Om det er noget de vil leje ud ved jeg ikke, men kan da høre ad.
Nu er bugten ikke det bedste i september, men er I ikke i bil? der er jo ikke langt til hverken fyret, bobakkerne, Aa strand, og Sønderby Klint. Det kan ses på
Strandbakken... forbi campingpladsen og så til venstre nede ved vandet... allersidste hus
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2010 kl. 15:01
men ellers er der vistnok både vandrehjem i assens... og marcussens hotel. Kan ikke huske om der er nogen der lejer noget ud ved Thorø...
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2010 kl. 15:32
Hej alle.
Tak for indsatsen, det ser ud til at der er gode muligheder rundt omkring.
Flere forslag er stadig velkommen.
God weekend.
Mvh.  IJ


Redigeret af IvanJeppesen - 05 Nov 2010 kl. 15:54
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum