Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kysten på SejerØ

 Besvar Besvar
Forfatter
Marttin Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishSoldier Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishSoldier Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kysten på SejerØ
    Sendt: 03 Nov 2010 kl. 14:04
Hej
 
Jeg er ny herinde på forummet og ville da lige hører jer,
om der er nogle der kender noget til forholdende på SejerØ , da jeg skal derover
og fiske her i weekenden ?
 
 
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2010 kl. 21:09
Hvis det er efter havørred og kysttorsk, så er nordkysten den bedste, der bliver hurtigt meget dybt, der er masser af sten og tang, så det er også et vanskeligt sted at vade og fiske.

På sydkysten er der mange steder et godt medefiskeri efter fladfisk, man skal bruge en kraftig surfcasting stang, så man kan nå langt ud.

MVH
NRE
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 08:05
Hej Marttin
 
Kysten rundt om Sejerø er super til havørred stort set hele øen rundt, har lige været der sidste weekend og der var ok med fisk dog en del små men der var enkelte flokke med fine fisk. Har været ved øen en hel del gange og der har været fornuftigt fiskeri stort set hver gang men af gode pladser kan nævnes helikopterpladsen, Kongstrup, Mastrup, og ved fyret på nordspidsen og ned langs begge sider af øen rundt om fyret. men som sagt der er fed kyst på stort set hele øen så det er bare om at komme i gang.
 
God tur og knæk og bræk
 
Hilsen Toke Trentemøller
Til top
Marttin Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishSoldier Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishSoldier Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 10:06
Hej Toke og NRE
 
Mange tak for jeres gode råd , det vil jeg da huske ..
Har hørt en del om fyret, så måske skulle man gå på nordøst siden og hele vejen ned syd på , for at få hele nordkysten med ..
 
Skal da lige finde ud af hvad kongstrup og mastrup er eller rettere sagt finde ud af hvor det er :)
 
Toke , hvilke slags endegrej brugte du , hvis jeg må spørge ?
 
tak for hjælpen endnu engang
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 10:17
hej igen
 
jeg fisker kun med fluestang og det er sejerø perfekt til men hvis du går med spin så ville jeg prøve med bombada og flue eller små blink. prøv forresten at gå rundt om nordøst siden ved fyret og ca en lille km ned af kysten..... der ligger der et fedt rev Wink du kan se en bunke sten ude i vandet men under er der fuld af store sten og blæretang...... lækkert.
Til top
Marttin Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishSoldier Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishSoldier Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 10:35
Dejligt du lige nævner de to ting , fordi det var det jeg var ude og købe igår .. fluer blink 5 - 20 g og bombardaflåd på 15-20 g ..
 
jamen det vil jeg da undersøge når jeg lander derover , det lyder til at være "tæt" på campingpladsen, det er der jeg skal bo ..
 
Er der et sted hvor man kan finde ud af hvornår der er tidevande ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres