Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TCR stænger

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TCR stænger
    Sendt: 22 Okt 2010 kl. 15:53
Er der nogen der har kendskab til forhandlere, der stadig har TCR stænger eller klinger til salg - enten i Danmark eller udlandet?

Jan
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2010 kl. 17:04
Hej prøv Brasholt.dk
eller osse har jeg en 12,3 #8 2500 kr.
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2010 kl. 17:17
Citat: jabis

Er der nogen der har kendskab til forhandlere, der stadig har TCR stænger eller klinger til salg - enten i Danmark eller udlandet?

Jan
Hvilken klasse og er det en- eller tohånds du søger?
TC
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2010 kl. 18:47
mener kun brasholt har tcr 590-4 på lager..

men de har den til 4050 kr mener jeg de skriver på deres hjemmeside..

mener ikke de har tcr i tohånds på lager, men de har nogle tilbud på både 1 og 2 håndsstænger, så de er bestemt et besøg værd hvis du er på disse kanter..

takker for rådene angående pladser i Limfjorden forresten, men har desværre ikke fået dem prøvet endnu, men fik 2 fisk i Mariager sidste tirsdag..
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2010 kl. 22:31
Johnny - jeg kunne sagtens være interesseret i din stang, hvor holder du til i landet? Skriv evt. til mig på jbs@fiskpaaflue.dk
TC - jeg er på udkig efter en let tohåndsstang og tænkte, at det var til at gøre en god handel på en TCR
René - jeg skal faktisk til Brasholt i næste uge for at hente min Xi3, der knækkede, og jeg vil snakke med dem, jeg har også fået fisk i Mariager de sidste par uger

Jan
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2010 kl. 07:50
de har i alt fald en hardy demon 12" kl 7-8 demo til 3500 kr..

men ellers er det som regel også til at lave en god handel deroppe, skal selv derop og hente en savage gear parabellum de har fået hjem til mig i næste uge..

knæk og bræk, idag står den dog på gedde sats..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres