Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Røgovn

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Gylling Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mkgylling

Tilmeldt:: 04 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mkgylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Røgovn
    Sendt: 17 Okt 2010 kl. 11:44
Hej derude. Jeg har en røgovn ved navn Hvidore luksus røgovn, jeg er lidt i tvivl om hvor man skal ligge røgsmuldet, er det oven på den bundplade el under bundpladen der er med. Håber i forstår mit spørgsmålConfused
Til top
Finn Elgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaard

Tilmeldt:: 20 Jan 2007
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2010 kl. 12:06
Hej Mads
det skal ligge under bundpladen Smile
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2010 kl. 12:42
Mads
Og husk at der skal bruges ganske lidt - 1 mm over 75% af bunden er mere end rigeligt - go fornøjelse !
mvh
H.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2010 kl. 17:26

bundpladen er såvidt jeg ved til at stille en drypbakke i? Så den ikke snasker helt til?

Og ja der skal ikke meget smuld til...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres