Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt hjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
´vMiiv Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2010
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ´vMiiv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt hjul
    Sendt: 13 Okt 2010 kl. 16:22
Hejsa.

Jeg har lige købt mig en fluestang med hjul og det hele.
Sagen er at det er nemmere at rulle linen ud end det er at rulle den ind.
Når linen skal rulles ind igen er det hårdere at dreje hjulet rundt, er det meningen?
For i min verden burde det være omvendt, så jeg har nemmere ved at rulle linen ind end fisken har ved at rulle den ud.
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 16:27
Hvilket hjul er det? Det lyder som om det bare vender forkert i forhold til din indspinningshånd
Til top
Michael Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
´vMiiv Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2010
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ´vMiiv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 16:40
Det er et pflueger. ;b
Det gør det ikke, for vender jeg det om er det jo det samme, tråden skal jo samme vej ud ;b
Men der sidder sådan en fjeder inde bagved den "spole"? hvor linen sidder på, hvis jeg nu vender den fjeder om, vil jeg mene det bliver omvendt.
Til top
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Clausen

Tilmeldt:: 13 Jan 2010
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 17:15
Hej,
 
Hvilken model er det . (Pflueger Medalist ?)
Du skal have spolen ud og så vende mekanikken. Google det og så kan du se hvordan.
Hilsen
Michael Clausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres