Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pris Tjek.

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Clausen

Tilmeldt:: 13 Jan 2010
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pris Tjek.
    Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:07
Hej,
 
Jeg har været så heldig/Uheldig at købe nogle stænger fra et dødsbo der aldrig har været brugt. Regner med selv at beholde dem men kunne måske godt tænke mig at vide hvad de går til, hvis jeg en dag ville have noget andet.
 
Guideline LPX RS #7 (Saltvands model) (Står som helt ny.)
Scott X2 #8                                            (Står som helt ny.)
Scott HP 888/3  #8                                   (Står som helt ny.)
Thomas And Thomas Horizon II #8        (Står som helt ny.)
 
MVH
Michael Clausen
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:15

De der Scott stænger er ikke en skid værd - bare send dem til mig Hug

Nå men seriøst så er det næsten ikke til at sælge brugt grej til en ordentlig pris mere - der har nyligt været HP 888/3 stænger til salg for  1.700,-, X2S'eren kan du nok få 2.000 måske lidt mere for, T&T er bestemt ikke inde i varmen for tiden så forvent ikke mere end 2.000 for den. Guideline stangen - 12-1500 max.
Du er velkommen til at sende mig en PB (hedder de vist her) hvis du vil af med en af Scott stængerne en dag Handshake


Redigeret af P.M. - 12 Okt 2010 kl. 13:16
Til top
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Clausen

Tilmeldt:: 13 Jan 2010
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:16
Hej Peter,
 
Mange tak for hjælpen. Jeg sælger dem dog ikke lige pt. Er desvære lidt en grej glad person så de skal nok blive brugt.
 
MVH
Michael Clausen
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:21
Det er altså også nogle fine stænger - heldigt at støve sådan nogle op Thumbs Up
Til top
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Clausen

Tilmeldt:: 13 Jan 2010
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:22
Hej,
 
ja og en del nye Waterwords Light speed shjul. Jeg klager ikke :D
 
Hilsen.
Michael Clausen
Til top
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Clausen

Tilmeldt:: 13 Jan 2010
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:25
Waterworks
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 13:32
Guidelinestangen er intet mindre end værdiløs, så send du den til mig, jeg betaler selvfølgelig porto :-)
Øv bare det var mig
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down