Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Michael Luther

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Ulrik Dyrbye Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ulrik1977

Tilmeldt:: 03 Jan 2009
Geografisk: Nørrebro
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ulrik1977 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Michael Luther
    Sendt: 11 Okt 2010 kl. 14:08
En velkendt svinder her på foraét. Han er efter sigende anholdt igen - af Vestsjællands Politi.
 
Har du en anmeldelse på ham så send den nu - med henblik på en samlet sag.
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 14:11
Hvem er han , og er det en der har svindlede her på forummet
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 14:43
Hej MIchael
Prøv at søg på dette forum, evt. også i det gamle forum
så finder du svaret
 
/J
 
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 15:14
ok
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 15:17
sikke da en bandit
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 15:31
Nej han er værre end en bandit.....han er en notorisk svindler.
P
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 15:52
Han er udlært på samme katadral som denne krabat :http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/stjal-bagger-stempel-for-at-fuske-igen/?id=31831951
 
Big smile
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 16:01

Sådan personer er ude for pædagogisk rækkevidde, så i ren afmagt er

 
bøllebank måske det eneste der hjælper?Ouch
 
/J
 
 
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 18:31

Jørgen SørenThumbs Up/

så bliver du jo en af dem-det er det der gør forskellen på fisk Censored så i den gode orden-genudsætters fisken- Ying Yang
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 19:30
 
Er det denne skurk i snakker om ?
Han bruger flere navne - men altid med samme resultat !
H.
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 19:34
Fuldstædig 100% positiv - det er banditten, men du skulle havde sat en sort bjælke over øjne
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 19:39
Citat: tackler

 
Er det denne skurk i snakker om ?
Han bruger flere navne - men altid med samme resultat !
H.
 
Han er da også god til det med nedgængere åbenbart. Wink
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 20:23
Ja man må håbe at han får nogle år på vand og brød i svedekassen.
P
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 20:28
Citat: trutt

Han er da også god til det med nedgængere åbenbart. Wink
 
Nåh - er det ikke en hornfisk ?Ouch
H.


Redigeret af laah123nu - 06 Nov 2011 kl. 18:02
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 23:42
hvor er det synd for alle os der hedder Mikael - gudskelov ikke med ch.

og så hedder han luther til efternavn - eller....

nå..... karma indhenter altid ...
Til top
Eva Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Forellen

Tilmeldt:: 25 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Forellen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 09:47
Samme svindler har opholdt sig på Ribe-egnen 3 måneder. Nu hedder han Michael Møller
Til top
Frank Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Frank-hansen

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Geografisk: Padborg
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank-hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 13:39
Hej.
 
Jeg vil meget gerne bakke op om denne sag, da han stadig skylder mig Kr 2000,-
fra sidste sag.
 
Ville være fint hvis der kan oplysses hvem der er kontaktperson denne gang hos
politiet.
 
 
 
Mvh
 
Frank
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 14:21

Jeg blev fornyelig ringet op af en gut fra Sjælland (tror jeg nok). Han havde det fluehhjul som jeg søgte. Fedt tænkte jeg. Heldigvis overførte jeg ikke penge. Senerepå dagen skrev han at nu var det sendt. Jeg modtog dog aldrig noget. Et stort scam.

:)

Til top
Eva Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Forellen

Tilmeldt:: 25 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Forellen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 14:46
Prøv at sende en mail til:
 
 
er vist "tovholder" i denne sag
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 18:25
Citat: Flyder

Fuldstædig 100% positiv - det er banditten, men du skulle havde sat en sort bjælke over øjne
Hej
 
Hvorfor det? Det giver da ingen mening!
 
Mvh
 
Karsten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 18:47
Hej Karsten jo det giver mening, da det allerede er mange der har meldt ham. Så bliver sagerne lagt sammen og han kan blive dømt
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 18:52
Det er der nu snakket om i flere år, men har han fået nogen dom i de år der er gået siden han dukkede op første gang.
Hans
Til top
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 18:55
Citat: Flyder

Fuldstædig 100% positiv - det er banditten, men du skulle havde sat en sort bjælke over øjne
Done!


Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 19:18
Wink
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 19:44
Det er sq da ikke en bandit, men en hornfisk
Go awten
Per
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:00
Citat: crossover

Citat: Flyder

Fuldstædig 100% positiv - det er banditten, men du skulle havde sat en sort bjælke over øjne
Done!




Sikke dog en grim karl.
Men hvem er ham der holder den ? LOL

Jim.

Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:00
Citat: ørle

Hej Karsten jo det giver mening, da det allerede er mange der har meldt ham. Så bliver sagerne lagt sammen og han kan blive dømt
 Hej Camilla
 
Jeg er enig med dig i at det giver mening at udstille en svindlerkarl. Det jeg synes ikke giver mening er at sløre hans øjne.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:07
Jo det gør det Karsten, for så kan man nemlig lægge sagerne sammen og dømme ham. LOL

Mvh
Jim.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:08
Hej Jim
 
Ham der holder fisken er også en grim karl. Måske ville fisken have set lidt mere trind ud hvis ikke den var fotograferet på så fed en baggrund. Smile
 
Mvh
 
Karsten
 
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:11
Hej ja han et blevet dømt 2-3 gange før. Og faktisk for nyligt. Men vi ber på det kraftigste om at folk som har noget i klemme kontakter os... Så vi kan få han dømt igen
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:13
Hej Karsten igen... Så godt efter at jeg havde svaret ar jeg svarede på noget andet.... Sorry nybegynder
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:16
Ja han er dømt 2-3 gange. For nylig. Så vi ber alle der har noget i klemme om at kontakte os
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2011 kl. 20:16
Citat: karsten4

Hej Jim
 
Ham der holder fisken er også en grim karl. Måske ville fisken have set lidt mere trind ud hvis ikke den var fotograferet på så fed en baggrund. Smile
 
Mvh
 
Karsten
 


Hej Karsten.


Ja ham turde jeg sku ikke købe en brugt cykel af.

Det var egentligt ham der skulle fanges...ikke fisken.


Mvh

Jim.


Til top
G.H.Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
treg Avatar

Tilmeldt:: 25 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér treg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 09:16
Her i anden udgave !
Til top
Kenneth Bjarnason Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FlueFreaken Avatar

Tilmeldt:: 08 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FlueFreaken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 10:19
Michael Møller
Tlf: 25382231
one63@hotmail.dk
 


Redigeret af FlueFreaken - 07 Nov 2011 kl. 12:50
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 11:02
Tovholder i sagen om Luther kan kontaktes på denne mail fruholmberg@c.dk . Hun vil gerne opm folk med problemer ang Michael Luther/Møller tager kontakt til hende. Jeg er selv blevet bøffet for 2200krOuch. Hun kender de rigtige tråde at rykke i og har også forbindele til medierne.
 


Redigeret af haugset1 - 07 Nov 2011 kl. 12:21
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 14:31
Halløjsa
 
Hvor har han mon hugget den fisk. Den ser da næsten lige så fed ud som han selv er. Forskellen er blot, at fisken er pæn.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 14:34
Ja det er lige det.... Kender du noget til ham
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 15:51
@kenneth hansen aka fluefreaken vil bare lige gøre dig opmærksom på det kan være strafbart og fremlægge andres privat adresse/informationer på internettet. 


Mvh Morten
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 15:57
Citat: schultz92

@kenneth hansen aka fluefreaken vil bare lige gøre dig opmærksom på det kan være strafbart og fremlægge andres privat adresse/informationer på internettet. 
Mvh Morten
 
Hils ham og sig, at vi alle imødeser et sagsanlæg fra Michael "fup & svindel" med ophøjet ro og fred i sjælen Big smile !
mvh
HG 
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 16:23
Hils ham? 
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 16:27
@Morten schultz, strafbart at fremlægge oplysninger om andre på nettet, hvor har du det fra, hvis jeg nu fremkommer med påstanden at du render rundt og slår cirkus elefanter ihjel :-), så kan vi vel godt blive enige om at vi nærmer os noget strafbart fra min side af, men hvis jeg påstår du hedder morten og er bosiddende i viborg så er det vel ok, eller? ellers så skal jeg da godt nok til at sagsøge diverse firmaer der lægger mit navn og tlf. nummer ud på nettet. kom frisk med noget lov stof, jeg trænger til at blive klogere. det jeg mener e,r at hvis jeg ved jeg har ret og er villig til at gå i retten for en afgørelse, så har jeg vel først gjort noget strafbart/ulovligt, hvis retten's kendelse går mig i mod.
mvh tp
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 17:01
Hej Morten Schultz
 
Sæt dig lige rigtig godt ind i tingene før du farer videre med din påstand. Iøvrigt er det min opfattelse, at der vel ikke er nogen der gider ringe og tale med ham. Jo! måske nogen af de mange han har bøffet.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 17:10
@karsten jeg har skam sat mig 110% ind i sagen! jeg har kendskab til en der er blevet idømt bødestraf for og fremlægge navn tlf nr og adresse på en anden mand på et internet forum!

Jeg kan sgu da være pisse ligeglad, jeg ville bare gøre fluefreak en tjeneste så han ikke får en uberettiget hammer i hovedet fra politiet!

Så ro på med de der udråbs tegn og sæt dig ind i tingene sætninger, jeg er helt inde i tingene, skriver et velment råd til en anden mand, så istedet for og forsøge og lege reglrytter så sæt du dig SELV ind i tingene!!! her du får sgu lige en mere !!!!!! værsgod. 

Mvh Morten 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 18:40
Morten - der er tale om en notorisk svindler og humbugmager - der snyder og bedrager sig gennem livet på andres bekostning.
 
Den eneste det kunne falde for brystet at hans navn og øvrige oplysninger (inkl. hans billede) bliver offentliggjort - ville jo være skurken selv. Desuden er han jo blevet kaldt en forfærdelig masse som i andre sammenhænge kunne give nogle fæle sagsanlæg for injurier. Men da alle inkl. ham selv er helt klar over at han er en bandit (der bør stoppes - jo før jo bedre) - så er alverdens regelsæt om det ene eller det andet i forhold til ham - uendeligt ligegyldige.  
 
Derfor imødeser vi alle et 'sagsanlæg' fra skurken med stor besindighed og knusende ro !
 
mvh
Heinz
 


Redigeret af tackler - 07 Nov 2011 kl. 18:42
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:11
Citat: tackler

Morten - der er tale om en notorisk svindler og humbugmager - der snyder og bedrager sig gennem livet på andres bekostning.
 
Den eneste det kunne falde for brystet at hans navn og øvrige oplysninger (inkl. hans billede) bliver offentliggjort - ville jo være skurken selv. Desuden er han jo blevet kaldt en forfærdelig masse som i andre sammenhænge kunne give nogle fæle sagsanlæg for injurier. Men da alle inkl. ham selv er helt klar over at han er en bandit (der bør stoppes - jo før jo bedre) - så er alverdens regelsæt om det ene eller det andet i forhold til ham - uendeligt ligegyldige.  
 
Derfor imødeser vi alle et 'sagsanlæg' fra skurken med stor besindighed og knusende ro !
 
mvh
Heinz
 

Skal vi ikke bare være grundlæggende enige om, at uanset hvor kriminel man er, så er der lighed for loven, og strafværdige forhold bliver ikke mindre strafværdige når det går ud over en svindler, tyveknægt eller morder.
Det er muligt at nogen af de herrer på den eller den anden måde er uenige i forvaltningen af love og regler i vores retssamfund, men det bør være i alles interesse, at vi nyder den samme retssikkerhed uanset hvad.


Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:15
Med de ting han har bedrevet og det som han skal forsvare ham Luther får han nok andet at se til. Så vit mig bekendt, så på bare 6 sager taler vi om millionen.
Jeg vil opfordre alle der har været udsat for hans svindel, at kontakte Næstved politi, og Spørg om at få kontakt til den Heidi som der kører sagen mod ham.
Til top
Suzi Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_jorgensen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_jorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:27
Hej alle sammen!
 
Skal vi ikke bevare roen, og ikke huske hvem det egentlig er vi skal være sur på...
 
Jeg er en af "torv holderne" der sammen med to andre fantastiske kvinder, samler alle kontakter til den der har "mødt" Michael, på den ene eller anden måde!
 
Hvis du er blevet snydt af Michael, både store og små sager, så vil vi meget gerne hører din historie! -Også selvom sagen er afsluttet!
 
Og har du endnu ikke meldt Michael, kontakt os, og Vest Sjællands politi.
 
HUSK....
 
AT SAMMEN STÅR VI STÆRKERE!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
Suzi!
 
Til top
Niels Wendelboe Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels w Avatar

Tilmeldt:: 01 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:28
Helt enig med Ole Rådhede. Alverdens regelsæt må også gælde ham - uanset hvor stor en skurk han er. Ellers er vi jo ikke meget bedre og andre vil så efterfølgende hævde at alverdens regelsæt ikke bør gælde for os...
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:29
Citat: Rådhede

Citat: tackler

Morten - der er tale om en notorisk svindler og humbugmager - der snyder og bedrager sig gennem livet på andres bekostning.
 
Den eneste det kunne falde for brystet at hans navn og øvrige oplysninger (inkl. hans billede) bliver offentliggjort - ville jo være skurken selv. Desuden er han jo blevet kaldt en forfærdelig masse som i andre sammenhænge kunne give nogle fæle sagsanlæg for injurier. Men da alle inkl. ham selv er helt klar over at han er en bandit (der bør stoppes - jo før jo bedre) - så er alverdens regelsæt om det ene eller det andet i forhold til ham - uendeligt ligegyldige.  
 
Derfor imødeser vi alle et 'sagsanlæg' fra skurken med stor besindighed og knusende ro !
 
mvh
Heinz
 
Skal vi ikke bare være grundlæggende enige om, at uanset hvor kriminel man er, så er der lighed for loven, og strafværdige forhold bliver ikke mindre strafværdige når det går ud over en svindler, tyveknægt eller morder.
Det er muligt at nogen af de herrer på den eller den anden måde er uenige i forvaltningen af love og regler i vores retssamfund, men det bør være i alles interesse, at vi nyder den samme retssikkerhed uanset hvad.
 
Jo da Ole - derfor imødeser jeg/vi alligevel evt. sagsanlæggene med sindsro !
Jeg kan til enhver tid forsvare at advare mod folk af hans beskaffenhed - for man skal som bekendt begrænse kriminaliteten, hvilket helt elementært bedst gøres ved at indskrænke skurkens råderum mest muligt !
mvh
Heinz Wink
 
ps: Man kan jo tænke lidt over, hvor han ville være idag, hvis han ikke netop var beskyttet af vort retssamfund !
 


Redigeret af tackler - 07 Nov 2011 kl. 19:33
Til top
 Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres