Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluekastekursus, hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluekastekursus, hvor?
    Sendt: 09 Okt 2010 kl. 12:56
Hej
 
Er der nogen der ved hvor jeg kan komme på sådan et? Det skal helst ligge mellem Viborg/Herning/Silkeborg.
 
Evt. nogen som kan anbefale et sted?
 
 
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 13:11
Hejsa Lucius
Herning sportfisker forening holder somtider nogle men om de gør det mere i år ved jeg ikke da.
 
eller smut forbi Seatrout Herning
de ved det sikkert
Til top
Erik Thonke Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Thonke

Tilmeldt:: 26 Okt 2008
Geografisk: Slagelse, vest- og sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Thonke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 10:15
Hej Lucius !
 
Har lige været på et 1 dages kursus hos Go Fishing med Erik Kyrping som instruktør. Det kan jeg varmt anbefale.
 
Endvidere kan du prøve linket : http://www.fluefiskerikursus.dk/og endelig hvis pengepungen er til det kan du prøve 1 uges kursus på Samsø Højskole.
 
God fornøjelse og knæk og bræk derude !
 
Erik T.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres