Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms såler

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms såler
    Sendt: 03 Okt 2010 kl. 09:43
Hej Alle
 
Er der fiskere som har erfaringer (gode eller dårlige) med Simms Vibram gummisåler ? Hvordan er sålerne på de "grønne sten" som er typiske i bla Gaula ?
 
Jeg er interesseret i  G4 støvler, hvor sålen heder: StreamTread™; traction sole with Vibram® Idrogrip™ 360 traction lug sole.
 
Søren
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2010 kl. 09:54
Jeg har ikke erfaringer fra Norge men fra Stevns hvor stenene også er glatteSmile
Vibram-sålen er for hård efeter min smag og griber ikke i hårdt underlagt som den gamle Aquastealth med spikes.
 
Efter 2 ture byttede jeg mine væk. Var heldig at skaffe de gamle med spikes i stedet. De kan vist stadig fåes selvom de ikke er på Simms´hjemmeside længere.
 
Iøvrigt sælger Simms Hardbites til Vibramsålen
 
 
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2010 kl. 16:58
Lige et sidespring.
 
Hva er forskellen på spikes til filt eller gummesåler. For har ved en fejl/uvidende fået købt et par til filt til mine vibramsåler. Kan de bruges?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres