Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

snurrebassen jeres erfarringer ??

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: snurrebassen jeres erfarringer ??
    Sendt: 01 Okt 2010 kl. 13:42
hejsa jeg har haft en del hel med snurrebassen 17g (nr3 bred model ) her i foråret 
men efter jeg er begyndt  at prøve den i lidt mere strømmende vand  , syntes jeg den går vildt underligt  ,
 
er der nogen af jer herinde der bruger snurrebassen? evt gram ?  model smal ? eller model bred ??   
i strømmende vand eller i inderfjorde ?
 
alt info kan bruges ??
 
god weekend til alle mvh kenneth  
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 13:46
Røg i fælden og købte nogle stykker da de kom frem. Der var jo nærmest ingen grænser for de fangster man kunne forvente med sådan en fætter for enden af snoren.
 
Efter min mening er snurrebassen overhypet og jeg har lagt dem tilbage i æsken - vel og mærke den æske der står permanent i skuretCry
 
/M
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 13:56
jeg har fanget sindsyg mange hø. under eller lige omkring  mål på snurrebassen her i foråret  , og fiskne huggede hver gang i spinstoppet og jeg har virkelig haft troen  på blinket lige siden  . men efter jeg har prøvet blinket på den åbne kyst , hvor der er mere strøm osv  . syntes jeg virkeligt at blinket går sindsygt  underligt i vandet . 
men den model jeg bruger er 17g nr3 bred model  , ved ik om det er bedre at bruge den smalle model eller en tungere model ?
 
eller om snurrebassen bare er et  opreklameret  spinstop  blink ???
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 15:46
Snurrebassen kan og gør det som alle andre blink på markedet gør - nemlig at fange fisk når alt går op i en højere enhed. Snurrebassen og alle andre blink kan f.eks. ikke finde fisken.
 
Der er, udover navnet, ikke umiddelbart noget der adskiller Snurrebassen fra så mange andre gennemløbere på markedet, og i sidste ende er det jo et spørgsmål om, hvad den enkelt foretrækker at fiske med.
 
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 15:47
Citat: Rådhede

Snurrebassen kan og gør det som alle andre blink på markedet gør - nemlig at fange fisk når alt går op i en højere enhed. Snurrebassen og alle andre blink kan f.eks. ikke finde fisken.
 
Der er, udover navnet, ikke umiddelbart noget der adskiller Snurrebassen fra så mange andre gennemløbere på markedet, og i sidste ende er det jo et spørgsmål om, hvad den enkelt foretrækker at fiske med.
 
 
Fuldstændig enig, og derfor holder jeg mig til de blink jeg kender og ved nogenlunde hvordan jeg skal fiske..
 
/M
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 16:11
hvordan fisker du med snurrebassen ???
jeg har personligt ikke oplevet det du skriver men prøv at bøj den lidt det kan hjælpe jeg har ikke oplevet at den går underligt jeg har fisket med den på bjørnskude som er en revle  der deler vejle og horsensfjord ud mod åbenvand og der er der meget strøm har også fisket i lillebælt  med den uden at opleve at den går på anden måde  '
 
du skal fiske den med en perle med lille hul og en krog der ikke er bredre en blinket og den må heller ikke være for tung og til de store er det bedst hvis krogen er bundet i en løkkeknude
 
 
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 17:42
ok jeg bruger owner s-61 size 1/0 til mine snurrebasser
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down