Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Normad vadejakke

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Ibsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torben 0869 Avatar

Tilmeldt:: 22 Jan 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben 0869 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Normad vadejakke
    Sendt: 28 Sep 2010 kl. 13:55
Er der nogen der ved hvor man kan finde en Normad vade jakke i ok stand, evt. en ny i str. L eller XL. De lavede for år tilbage en kraftig mørkegrøn/brun model med store front lommer og tynt uldfoer. Den jeg har hænger efterhånden i laser så jeg ville blive rigtig glad hvis det kunne lykkedes at finde en ny/bedre af samme slags.
Til top
Christian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Saltflyfish

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Saltflyfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 14:02
Jeg har en sådan jakke, som jeg ikke har brugt. Mener, at det er str. L, men det tjekker jeg senere idag.

Send mig en personlig besked, så kan vi aftale nærmere.


Mvh
Christian
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 16:20
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 17:54
hehe sådan en "the nomad" har jeg slidt op, og er nu i gang med den grønne guide model ...Lækre kvalitetsjakker
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 19:52
hvor kan den købes?
Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres