Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisvurdering

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Moss Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
moss

Tilmeldt:: 03 Sep 2010
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Prisvurdering
    Sendt: 27 Sep 2010 kl. 15:16
< ="utf-8">Hej alle.

Jeg har arvet en stang af min mormor og vil høre om der er nogle der ved hvad sådan en måske har kostet. Den er gammel, men jeg ved ikke hvor gammel. 

Det er en Daiwa Carbon C96 Salmon 15" #10-11 (C96-15). Det er en 2 håndsstang.
Til top
Thomas T. Holstein Bech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thb Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 16:08
300 til 500,- efter stand.
Markedet er nok ikke så stort til sådan en stang.
Til top
Mads Moss Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
moss

Tilmeldt:: 03 Sep 2010
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 16:13
Nej det tænkte jeg jo nok. Men det får aldrig brugt den, og så kan den jo være med til at finasierer et nyt hjul til mig.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 16:21
/Søder
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 16:51
50-70 er for en spinnestang,prisen kunne være en helt anden for en fluestang,lav som høj Dead
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 18:17
Hej
Hvad farve har klingen?
PerH
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 19:58
Hvis du obevarer den rigtigt (mørkt og tørt) kan du fortælle dine børnebørn om en tipoldmor med slag i.
 
Gem heller stangen, den har, for dig, en hvis afekttions værdi, og den "spiser ikke brød"
 
Personligt går jeg stadig og ærgere mig over at jeg solgte/smed væk, noget af det gamle grej jeg fik fra min bedstefar
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 20:39
Mon ikke Thomas svar er det mest seriøse - et samler-objekt bliver det næppe de første par hundrede år.
Så med mindre mormor har nedlagt laks i store mængder - eller opfundet en særlig variation af et speycast med 'dyret' - og den dermed har en stor affektionsværdi - skal man nok bare sælge bedst muligt.
Så sæt du den på auktion eller i en annonce og håb på at Du kan få nogle hundredlapper til dit nye hjul !
mvh
Heinz


Redigeret af tackler - 27 Sep 2010 kl. 20:41
Til top
Mads Moss Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
moss

Tilmeldt:: 03 Sep 2010
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 21:14
Hej Per.

Det er svært at se hvad farve klingen er. Jeg mener den er meget mørke grøn. Min far mener en er sort.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2010 kl. 22:30
Hej Mads
 
Klingen er sort og beviklingerne er brune. Det er modellen før C98 serien, hvor beviklingerne er blå. Jeg har haft en C96 14 fod kl. 9-10. Det er en lidt tung stang med nogle gode kasteegenskaber. Jeg har brugt den til fiskeri i Norge og også fået laks på den.Prøv at fiske med den et stykke tid og træf så afgørelsen om evt. salg.
Jeg vil tro, at prisen for vidunderet vil ligge på 300-500 kr.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres