Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pean/krogløsner

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pean/krogløsner
    Sendt: 23 Sep 2010 kl. 20:54
Hej
 
Skal have fat i en lang krogløsner/pean til de dybe krogninger ved geddefiskeri.
 
Kan det findes billigere, og er det bedre med den traditionelle "sakse" form? Altså med øjer til fingrene?
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2010 kl. 22:39
Prøv på aboteket - eller ved din egen læge, de kan være leveringsdygtige til abselut gode priser
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2010 kl. 22:47
Har de også i de længder?
Til top
Kennet Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Damm

Tilmeldt:: 04 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2010 kl. 22:56
Hej Lucius
 
Jeg sælger en Peang m/saks, men om den er lang nok ved jeg ik'
 
Kennet Petersen
Damm's Fly Design
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2010 kl. 23:01
Kennet>>> Nej der er slet ikke lang nok.. Skal nok op i det dobbelte, som den i mit link.. Og prisen er også noget høj efter min smag. Men tak for link ;)
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2010 kl. 01:29
Jeg synes du har fået øje på det bedste køb.
Tangen ser solid ud, og hvis krogen sidder dybere, så er det en gang fiskefrikadellerWink
Fiskeri og ægteskab er ens, det man ønsker tager man, så kan andre være nok så klogeClap
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kokken

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kokken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2010 kl. 09:58
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2010 kl. 21:12
Jeg takker for svarene :) Tror jeg holder mig til Niels' iagtagelse :D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres