Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

angående auktioner

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: angående auktioner
    Sendt: 19 Sep 2010 kl. 18:16
hejsa jeg har lige et spørgsmål angående auktioner ,
jeg har nu en del gange været ude for at  vinderen af en auktion  annullere  handlen . og er nu ved at være lidt træt af det !!!  da der har været flere bydende på auktionerne .
 
 
 
-hvad skal jeg gøre ?
-er det bud man giver ikke bindende ?
-eller er det bare sådan at vis man har  vundet et auktion  ,  og man syntes det var for dyrt eller lign ,  så annullere man bare ?  
 
 
mvh kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 18:34
I de generelle auktonsregler, står der i punkt 6:
"Hvis vinderen ikke står ved sit bud, går grejet (hvis udbyderen ønsker det) til den næste i rækken. Kontakt 123nu.dk på lars@123nu.dk for at få oplyst e-mail adresse på vedkommende."
Der burde så efterfølgende have stået, at en sådan handling, ville udløse en offentlig stening!Wink
 
Nej spøg til side, det er da en uskik, der måske - kunne afhjælpes med et karaktersystem for brugerne, hvilket også tit har været ønsket her på forum.
 
Mvh
Henning
  
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 18:56
Hej Kennet
Det kunne jo være det var dig selv som burde overholde ingåede aftaler, da ud ikke gjorde det i mit tilfælde aflyste jeg auktionen
mvh
Børge
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 19:01
Citat: BEJ.dk86

Hej Kennet
Det kunne jo være det var dig selv som burde overholde ingåede aftaler, da ud ikke gjorde det i mit tilfælde aflyste jeg auktionen
mvh
Børge
Thumbs Up sådan børge
men ja jeg har desværre også måtte annulere fordi jeg er kommet til og trykke forkert . det ER træls men det sker og det er vi i vores gode ret til
så man skal ikke kaste med boomerang herinde du risikerer og få den tilbage i skallen.!!LOL
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 19:49
ja jeg kontaktede dig pr mail dagen efter , og jeg skulle ringe tilbage til fredag men kunne ikke finde dit nummer .  og   så jeg så først min mail her til morgen at du havde annulleret budet  .
 
så  det er da ikke fordi der ingen kontakt der har været fra min side!!!
 
men ingen problem , jeg finder nok en andel køber !Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres