Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluestang til kysten

 Besvar Besvar
Forfatter
Jes Lassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lassen Avatar

Tilmeldt:: 16 Mar 2006
Geografisk: løjt kirkeby, ved aabenraa
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluestang til kysten
    Sendt: 15 Sep 2010 kl. 23:21

Hej

Jeg er lidt af en G-Loomis fan, og vil gerne have en til kysten.
Men jeg er i tvivl om, hvilken Loomis model der skal til.
Er der nogen her i forummet, der har erfaring med ovenstående ??
Jeg er til hurtige stænger, og er ikke meget for at gå lavere end kl.7
mvh. Jes
Til top
Henrik Thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Thumsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Geografisk: midtjylland. djursland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Thumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 23:43
Hey Jes.
 
De er lige kommet med nogle nyheder, men jeg synes nu priserne er lige vilde nok. jeg har selv en lommis CC i klasse 8 til når det blæser på djursland, og er virkelig glad for den, min 5 og 6 er z-axis men nu var det jo ikke dem du er ude efter. . Synes bestemt du skulle prøve og kaste CC stængerne, de har efter min mening alt det power du har brug for...
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 07:05
korsholm har tilbud på G Loomis lige pt..

dog er udvalget ikke ret stort hvis det skal være kl 7..

men de har da denne model på tilbud
http://www.korsholm.dk/index.php?id=1647&tx_ttproducts_pi1[image]=1&tx_ttproducts_pi1[product]=26522

vil du betale fuld pris, har de et stort udvalg af G Loomis, så tror jeg ville køre en tur til Skjern, og prøve lidt forskelligt, for skal jo også passe til din kastestil osv..
Til top
Jesper Axø Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperaj

Tilmeldt:: 24 Aug 2010
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 07:35
Kan varmt anbefale G loomis Cross Current #6. Der er virkelig noget power i den stang. Bruger den selv ved kysten og fjorden, og den kaster som en drøm..
Til top
Allan Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan999

Tilmeldt:: 01 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan999 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 12:08
Citat: jesperaj

Kan varmt anbefale G loomis Cross Current #6. Der er virkelig noget power i den stang. Bruger den selv ved kysten og fjorden, og den kaster som en drøm..
 
Det kunne jeg vist ikke have sagt bedreSmile Fed kystpind!
Til top
Lars Grusgaard Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pugga

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pugga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 13:38
Jeg fisker pt. med GLX CC #7 og det er en kastekanon.
Man skal dog virkelig kunne lide hurtige stænger, for den tilgiver ikke et øjebliks uopmærksomhed.
Jeg overvejer pt. at skifte til en mindre "voldsom" stang da jeg ofte bruger den om natten. Men INGEN tvilv GLX CC er en FED stang!!
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 17:10
Hej Jes
 
Er du til loomis og hurtige stænger så er du til MAX GLX!Wink... Ved godt du skriver du nødigt vil under #7 men denne stang klare kysten fremragende i #6... snyd ikke dig selv for en prøvetur før du køber!...
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 18:54
Hej alle.
Nu skrives der kun om G-Loomis, men der er jo også andre muligheder. Jeg fisker selv med en Orvis T3 #7 Tipflex 9.5, (6000 kr.) forgængeren for Heilios. Det er for mig en rigtig god stang.
Jeg har lige købt en Ajensen Hightide #8 på auktion her på siden, den har jeg så været ude at teste, og jeg må sige at den er en værdig konkurrent til Orvis'en. Hvis man ikke lige går op i mærket, så synes jeg lige man skal runde Ajensen inden man fyrer 6-8000 kr. af til en G-Loomis - Sage -Orvis  eller en anden dyr stang.
Så siger i nok ja ja, hvad kan sådan en "billig" stang præstere, jeg kan kun sige: prøv den!
 
Mvh.  IJ
Til top
Jes Lassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lassen Avatar

Tilmeldt:: 16 Mar 2006
Geografisk: løjt kirkeby, ved aabenraa
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2010 kl. 19:40
hej til alle jer, der har svaret på min forespørgsel.
mange tak for jeres input, det er sgu rart at få saglig respons Smile
 
jeg er blevet kontaktet af en fra det sydjyske, han har en Loomis CC kl.7, og den må jeg få på prøve, inden jeg beslutter mig for køb.
jeg kan jo se på indlæggene at det er noget i den rigtige retning, så jeg glæder mig til at prøve den !
mvh. Jes
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres