Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line til CTS 9'0 #1

 Besvar Besvar
Forfatter
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line til CTS 9'0 #1
    Sendt: 12 Sep 2010 kl. 19:17
Hej gutter

Jeg går i øjeblikket med hoveder 14-15g på følgende stang: http://www.billedeupload.dk/photo/2010-09/42ea8912/IMGP0354.JPG.html

Er det for meget synes I? Skal man følge det der #tal? Hvis jeg skal lave et skydehoved af en DT line, hvor mange klasser skal jeg så vælge over?

Tak på forhåndBig smile

Vh. Chan

Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2010 kl. 19:27
Hvad er pointen med dit indlæg? At humorisere over at der ikke er en standard for stænger eller at du kan få skrevet hvad som helst på en selvbygger?

Hvis du smider 14-15g på så er det sikkert lige i øjet.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2010 kl. 19:29
Hej Chan
 
Nu er det jo dig selv der står som bygger af stangen, og da CTS ikke har en 9 fods de kalder #1 i sortimentet, så må du jo have fået den special lavet udfra dine egen specifikationer, og deraf må du vel også være den mest nærliggende til at vide hvilken line der passer bedst på den LOL
 
Mvh
Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres