Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt fluehjul - Vision GT

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Ankersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenmorten

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenmorten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt fluehjul - Vision GT
    Sendt: 31 Aug 2010 kl. 22:59
Hej alle,
 
er på jagt efter et nyt fluehjul, og har kigget lidt på Vision GT black som ses i nedenforstående link. Er der nogen der har erfaringer med dette?
 
 
Eller er der evt nogle der kan anbefale et super fluehjul til kysten i lign. klasse og prisleje ?
 
Mvh
Morten Ankersen
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 06:36
http://globalflyfisher.com/fishbetter/fly-reel-blues/
prøv at læse denne her, de anbefaler okuma helios og det er endda lidt billigere.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 07:56
Jeg, har hjulet og bruger det på kysten. Har endnu ikke prøvet, at fighte en fisk der løber afsted med bagline ect, men jeg er virkelig glad for mit, det fungere bare. Og så er det tilmed meget kønt.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 08:01
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 10:50
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cnc-snedkeren

Tilmeldt:: 05 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc-snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 12:15
jeg har selv den største GT model, og er meget glad for det.
Har dog heller ikke prøvet at være på bagline endnu, Men er helt sikker på at den kan klare mosten.
Og så er det jo bare et smukt hjul.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2010 kl. 19:04
Hej Morten.
Med fare for at gentage mig selv når nogen søger råd om nyt fluehjul, så råder jeg igen til at købe et Danielsson. Jeg har haft Vision XLA som skulle være vandtæt, men efter en tur under vand så rustede kuglelejerne. Jeg kender ikke GT-hjulet, så kan derfor ikke udtale mig om det. Hvis du køber et Danielsson så er du sikker på at det er testet af tusindvis af brugere i hele Skandinavien, med topkarakter. De er vist stadig på tilbud til -30% rundt omkring.
Mvh.  IJ
 
 
 
Til top
Morten Ankersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenmorten

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenmorten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2010 kl. 21:51
Hej og tusind tak for svarene! - var virkelig brugbare!
 
er endt med at købe det Danielsson F3W 4Seven som Carsten linker til, da jeg har snakket med en meget erfaren kammerat der siger det samme som Ivan, at Danielsson absolut er det bedste!
 
forventer den 500-las ekstra er givet godt ud på længere sigt LOL
 
Knæk og bræk til jer alleBeer
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2010 kl. 16:49
Hej Morten.
Nu skal du bare glæde dig til at knarren giver lyd fra sig, det er sød musikThumbs Up
Mvh. IJ
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum