Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Silkeborg søerne, hjælp..

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Silkeborg søerne, hjælp..
    Sendt: 25 Aug 2010 kl. 20:35
Hej
 
Jeg skal arrangere en gedde/aborre tur for 4-6 mand. Valget er faldet på silkeborg søerne, men har brug for lidt hjælp da jeg ikke kender det stor det de praktiske rammer omkring søerne. Hvilken skal man tage med gode muligheder for at stå ved bredden alle sammen, også hvis det er bedst i waders/skridtstøvler, inden for rimelig afstand af hinanden. Nogen der evt. ved om der er billig bådleje i nogen af dem?
 
Lige et link til dag kort der dækker 1-3 søer:
 
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 09:41
Hej
Hvornår skal i til Silkeborg ??
Hvad vil i fiske efter ??
Du kan kontakte mig på mail:futte1@pc.dk eller 51214195
så skal jeg nok være behjælpelig med fiskesteder og det praktiske.
K&B
Børge
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bravo

Tilmeldt:: 20 Nov 2006
Geografisk: Horne, Faaborg
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bravo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 10:26
evt prøv grejbiksen i Silkeborg, de plejer og være gode til og hjælpe med råd om det lokale.
 
Brian
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 19:52
Børge.. Det er nok hovedsageligt aborre og gedde... Det bliver nok om 3-4 uger..
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 22:57
Der er slf mange muligheder - men en god start er at  trawle disse sider igennem:

http://www.silkeborg.com/danmark/da-dk/menu/turist/aktiv-ferie/lystfiskeri/lystfiskeri.htm

Her er masser a god info - også om bådleje som er ok muligt især hvis i er flere til at dele udgifterne. Hvis du søger mere specifik info senere så skriv endelig igen, så ser vi om jeg kan hjælpe :)



Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 13:19
i SKAL have fat i en båd, så bliver turen god..
 
Vh
 
LArs
 
Det er meget nemmere at fisnde fiskene og komme rundt på de forskellige pladser.
 
Så hvis i er 6 mand så er det to både med el motorer og ekkobox på. Så er det sidste bare et dybdekort.
 
VH
 
Lars
 
Ps. evt et garmin TOPO kort!!  www.pikehunter.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum