Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Daiwa LD 30

 Besvar Besvar
Forfatter
mogens Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MW

Tilmeldt:: 12 Dec 2007
Geografisk: svendborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MW Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt Daiwa LD 30
    Sendt: 24 Aug 2010 kl. 19:54
Hej

Jeg ville hører om der var nogen der har prøvet det nye Daiwa salist, ikke at forveksle med den gl. model.
Jeg kan se at J&F magasinet har den i 2-speed modellen men det er primært den alm model jeg mangler lidt oplysning på.
Jeg har haft det i hånden og det har lige den helt rigtige størrelse (vejer cirka 380 gr.)
Håber nogen kan hjælpe.

Mogens Winther

Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2010 kl. 20:33
Hej Mogens

Er det dem her?
http://www.anglerscenter.com/reels_daiwa_saltist_ld.htm

På J&F er prisen da høj. Jeg vil mene, at Accurate er et bedre valg.

Mvh.
Willy
Til top
mogens Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MW

Tilmeldt:: 12 Dec 2007
Geografisk: svendborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MW Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2010 kl. 21:22
Hej Willy

Det er dem du har fundet, og du har også ret i at accurate er super lækre men daiwaen vej 200 gram mindre.
og det jeg søger er et hjul til et let udrustning dvs. 12- 20 lbs.
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2010 kl. 21:32
Tjek evt også Lawsons nye hjul hvis du leder efter et str S havhjul. JEg syntes personligt de er fede. Kommer vist i str 8 og 12 og 8´eren er ikke str end et amb 6000 men bygget som et "rigtigt" havhjul..
Sportdres i Kbh har dem i hvert fald.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2010 kl. 21:36
Prøv også at tjekke hvad de koster på f.eks. www.ebay.de Der er masser af seriøse sælgere og priserne er ofte markant lavere end hos forhandlere..
 
/M
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2010 kl. 22:07
Jeg har også hevet lidt i hjulene fra Lawson. De er ret fede.

Der er også mindre hjul fra Accurate, som er interessante. De udgåede modeller i størrelse 197, mener jeg det hedder, vejer ikke ret meget, og er heller ikke så bekosteligt. OG så kan de holde, de bliver brugt til flynderspin..

Hvis det skal være meget let: http://www.rokmax.com/product.php?prodid=111&name=Avet+SX+Series+Reels+



Redigeret af dannevang1 - 24 Aug 2010 kl. 22:42
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres