Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havørred på 10 Kg fra Lindenborg å

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havørred på 10 Kg fra Lindenborg å
    Sendt: 23 Aug 2010 kl. 10:05
Nu blev der jo forleden fanget en utrolig flot og ikke mindst stor havørred på 10 kg i Lindenborg å - stort tillykke til fangeren.
 
 
Jeg har selv de senere uger set fisk som jeg vil skyde til at være på 10 kg eller endda større ude i Lindenborg å, så vil høre hvad normalen egentlig er mht hvor mange fisk i denne størrelse der mon går op i åerne.  Er det helt normalt at se ihvertfald 10-11 fisk i denne størrelse på kort tid i åerne rundt omkring eller er der i år bare rigtig mange store fisk der er gået op i Lindenborg? 
 
Er det det samme i de øvrige åer rundt omkring - er der mange store fisk?
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2010 kl. 12:31
Det er helt normalt at de store kommer først, nogle generationer er større/mindre!!! Hvis i bare visdste hvor mange fisk der egentlig er!!!
 
De er bare MEGA svære at fange..
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReffuB

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReffuB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2010 kl. 13:04

Kan se du fra Støvring, er du medlem af SLF?

Kommer selv fra Støvring, og går i tankerne om at melde mig ind i Foreningen.
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2010 kl. 17:19
Citat: ReffuB

Kan se du fra Støvring, er du medlem af SLF?

Kommer selv fra Støvring, og går i tankerne om at melde mig ind i Foreningen.
Nej...Fisker på vandet der tilhører www.nl1917.dk  De har det meste fiskevand, og de stykker jeg bedst kan lide at fiske på. Synes ikke SLF´s vand fisker så godt...det svinger utrolig meget, så synes at NL dækker åen godt med det vand de har, så vil klar anbefale at blive medlem der.
 
mener også at der er halvt indskud nu da vi er efter august, så det er slet ikke så dyrt at blive medlem...hvis ikke medlemsloftet er nået - sidst jeg hørte var det tæt på at de lukkede for optagelse af nye medlemmer, og med de mange fisk, så er der nok en del der melder sig ind i øjeblikket, så man skal nok skynde sig. 
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres