Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri på Sjælland

 Besvar Besvar
Forfatter
Preben Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Prebsii

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Geografisk: Midtsjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prebsii Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri på Sjælland
    Sendt: 21 Aug 2010 kl. 13:44
Hej.
 
Jeg plejede at fiske ude på munkholmbroen, men synes det var ret sløvt her i starten af året, og de gange jeg har kørt forbi, har der næsten ingen været derude.
 
Både igår og i forgårs da jeg kørte forbi, var der ikke en eneste fisker derude. Det siges også at der kun er fladfisk tilbage derude.
 
I hvert fald mig og min lillebror ville gerne ud og fiske her idag, eller i morgen. Ville foretrække et sted hvor man kan stå på land, bro eller lignende og fisk, og helst ikke sø-fiskeri, men jeg kender desværre ikke så mange steder. Er dog frisk på at prøve noget nyt, Munkholmbroen og nærliggende sø'er er der jeg plejer at tage hen, men har fået bil, så kunne da godt tage noget længere væk og prøve noget nyt.
 
Hornfisk, Sild, Makrel eller hvad der nu måtte være mulighed for, vil bare gerne ud og fiske inden min ferie slutter hehe.
 
Jeg håber at der er nogen der har nogle gode forslag.
 
Mvh. Preben
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2010 kl. 17:38
Der er ellers blevet fanget en del makreller den sidste månedstid ved Munkholmbroen - ellers er Kronborgpynten eller molen ved Halskov oplagte steder at prøve.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres