Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Århus bugten

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Århus bugten
    Sendt: 18 Aug 2010 kl. 17:34
Hey... er der nogen der er begyndt at fange noget i den kære bugt? Jeg har haft lidt kontakter på sidste tur, men har i andre oplevet noget?
 
mvh Søren
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 17:49
Ikke det er ligner. Cry
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 17:49
Prøver lige igen.

Ikke det der er ligner. Cry
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 17:51
Okay måske man skulle få noget søvn så man kan ramme tasterne, men du ved nok hva jeg menerWacko
Til top
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 17:54
Jeg er helt med.... Det er slemt dødt i år... Men jeg er sikker på det vender ... Jeg mistede en i lørdags og havde flere kontakter... Ellers har der kun været få undermålere i år..
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 18:09
Hej Søren.
Jeg læser lige med, da jeg bor lige syd for Århus og har fisket en del ved Moesgård førhen.
I (gamle dage) var det godt ved pynten 500 m. syd for Giberå, det er også der fredningsbæltet slutter. Man kan desværre ikke køre derned mere, da der er spærret med en bom oppe i skoven, uvist af hvilken grundCry. Hvis der er nogen der ved hvorfor der er spærret, kunne det da også være interessant at høre. Har tænkt på at spørge skovfogeden, men det er ikke blevet til noget.
 
Mvh.  IJ


Redigeret af IJ - 18 Aug 2010 kl. 19:38
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres