Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det nye forum

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det nye forum
    Sendt: 17 Aug 2010 kl. 13:59
Hej.
Jeg synes bestemt ikke, at det nye forum er blevet mere brugervenligt.
Fakta er vel også, at den "generelle" side er den aktive!
Jeg synes også, at "Fisketips" tilsyneladende har fået mere aktivitet siden!
 
Carsten
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 14:28
Jeg synes nu, at forumet er blevet klart bedre med opdelingen indenfor de forskellige metoder mm. ... jeg tror, at folk lige skal lærer systemet at kende, så skal der nok komme mere aktivitet - aktivitets niveauet varigere jo også naturligt med årstiden, hvor der er mest aktivitet om vinteren.
- At der skulle være mere aktivitet på andre sites, det har næppe nogen sammenhæng med 123nu forummets nye udseende, men derimod af andre årsager... desuden er der jo også kommet flere sites til med tilhørende forum indenfor de sidste par år 
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 14:33
Thumbs Up
Citat: Stone05

Jeg synes nu, at forumet er blevet klart bedre med opdelingen indenfor de forskellige metoder mm. ... jeg tror, at folk lige skal lærer systemet at kende, så skal der nok komme mere aktivitet - aktivitets niveauet varigere jo også naturligt med årstiden, hvor der er mest aktivitet om vinteren.
- At der skulle være mere aktivitet på andre sites, det har næppe nogen sammenhæng med 123nu forummets nye udseende, men derimod af andre årsager... desuden er der jo også kommet flere sites til med tilhørende forum indenfor de sidste par år 
kan kun give steen ret i det han skriver Thumbs Up Thumbs UpThumbs Up


Redigeret af fiskeren321 - 17 Aug 2010 kl. 14:34
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 14:39
Jeg må nok erkende at jeg heller ikke er den store tilbeder af det nye forum, men man kan vel vende sig til det.
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 14:43
Hej Carsten,
 
Det er jeg da ked af at høre.
 
Synes nu ellers at det nye forum er kommet endda rigtig godt fra start!
Det er klart at det tager tid at lære de mange nye funktioner at kende, men langt de fleste er godt i gang her Thumbs Up
 
Jeg skal ikke forholde mig til hvad der sker på andre lystfiskersites, men at en øget aktivitet der, skulle have noget med det nye forum at gøre - det tvivler jeg meget på.
 
Antal af indlæg i det nye forum er endnu lidt under niveauet på det gamle, men det er ikke meget efterhånden. Således har der både lørdag og søndag været +100 indlæg her.
 
/Lars
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 15:19
Efter skift til det nye forum skal jeg logge ind hver gang jeg starter min pc.
Hans
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 15:23
hejsa hans-erik det skulle jeg også de første 4gange , men efter de 4gange er jeg automatisk  logget ind hver gang
 
 
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 17:10
Kenneth
Det er 4 gange om dagen jeg må logge ind.
Hans
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 17:49

Egenligt forstår jeg ikke hvorfor lystfiskesits altid skal laves om selvom det fungereSmile

mvh
Henrik
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 18:21

Blot fordi noget fungerer, så er det jo ikke pr. automatik en stopklods for nytænkning og forbedringWink

Giv nu det ny forum en chance, det rummer flere muligheder end det gamle, og det er mere brugervenligt.
 
 
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 18:55
syntes klart deet nye forum er en forbedring, godt initiv lars ;-)
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 20:11

Til Ole Råhede : Øh nej og nødvendigvis heller ikke en forbedringWink og så har udvikling og nytænkning i mine øjne en tendens til at blive til indvikling, og så er det jo ikke blevet mere brugervenligt!

Når det er sagt så syntes jeg at Lars af gode grunde skal lave sit site som han finder det bedst jeg skal nok hænge på!

Henrik  


Redigeret af HSJ - 17 Aug 2010 kl. 20:14
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres