Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vade jakke

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vade jakke
    Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:17
nogle der kan anbefale en god vadejakker til under 1000,00, og det skal ikke være Geoff Andersons WS jakke..

Lurede lidt på den der hedder waterspeed, nogle der kender den ??
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:23
jeg kan varmt anbefale scierras kaitum vadejakke  den er sat ned fra 2500kr til 1000kr og den spiller bare max hvad angår at holde vand ude når det regner meget . og den er åndbar og der er mange gode lommer i ,
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 08:12
Hej Henrik

Waterspeed er en fin jakke! Lidt stiv i stoffet det første stykke tid. Men det er en jakke som ikke kan "suge" så meget vand som en G.A. og det synes jeg er en klar fordel.
Andre muligheder i prisklassen under 1000kr kunne være en vision classic, hvis du stadig kan finde den.

Mvh Allan
Til top
jens madsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
madsen

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: frederiksborg amt
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 13:26
Hej Henrik
jeg har selv lige købt den omtalte jakke til en tur til grønland, den levede fuldt ud op til mine forventninger, den kan kun anbefales.
Mvh
Jens MadsenBig smile
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 16:33
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres