Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mon der igen har været udslip fra Musholm ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mon der igen har været udslip fra Musholm ??
    Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:04
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:11
kan det ikke tænkes at det er fra sidste gang der var udslip ??
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:15
Måske jeg skulle indsætte det rigtige link
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 22:34
jeg mener det er omkring en måned siden at jeg læste herinde at der gik rygter om at der havde været udslip  af ørred
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 11:53

De bliver fanget med jævne mellemrum, så med mindre at der er en der sidder med 5-6 ørred på land ville jeg nok tage det roligt hvis du kun vil tage afsted fordi der måske har været udslip.

Men du kan jo bare tage ud, de er der hele tiden :-)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 09:54
Det eneste (som jeg har skrevet før) der sker ved at bringe disse rygter på banen er, at fritidsfiskerne skruer op for deres garnsætning - og det er mildest talt uheldigt når området har mundinger af 2 af de vigtigste vandløb på Sjælland nemlig Tude Å og Halleby Å.. Jeg er satme så træt af at se disse mundingsområder plastret til med garn....
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 12:21
@Simon.

Så må du jo ud og sprænge en fritidsfiskers båd i luften. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres