Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP!! P&T i midtjylland!

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: HJÆLP!! P&T i midtjylland!
    Sendt: 15 Aug 2010 kl. 12:06
Jeg SKAL fange en ørred i det her møgland inden jeg tager hjem igen! var i tusaagard forleden INGEN fisk overhovedet, blev landet tre fisk på fire timer ved søerne, nu er jeg desperat, EN eller anden som har et "stensikkert" bud på en sø med fisk i ??! 

Tager afsted ved 5 tiden så håber på hjælp hurtigt.


p.s er i viborg området.


Mvh Morten schultz
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cnc-snedkeren

Tilmeldt:: 05 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc-snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 12:11
Sinding put and take er min suveræne favorit sø. 50 kr for et dags kort, masser af store fisk, kanon sø. ligger mellem Holstebro og Herning på kvindvadbjergvej mener jeg det hedder.
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 12:50
http://www.skyggehale.dk/default.asp
 
Det er en af de bedre i området, men garanti i en P&T i august findes vist ikke.
 
Det er ofte lettere at spotte fisk i den gamle sø (den med 2 ø´er), men generelt fisker den nye sø bedst.
 
EDIT: Når jeg får lyst til moseørred plejer jeg gerne at køre en rute der hedder: Tusågaard -> Skyggehale -> Christianshøj P&T -> Engholm P&T, for at finde en sø der ser rigtigt ud på dagen. Hvis man kører at de små veje er ruten ikke mere end 25 km. Når man så til enden af ruten og stadigt ikke har set noget der er værd at betale for, så er der kun 15 km til Tange sø.
 


Redigeret af Rs-madsen - 15 Aug 2010 kl. 12:57
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 13:06
Skyggehale er nok et af de bedre bud, men kvaliteten i midtjylland er ofte meget svingende synes jeg. Et sikkert bud pt. er dog Pinds mølle nær Århus. Der garanterer jeg i hvert fald masser af fisk over alt. Om du så kan nette nogle er en anden sag. På små fluer og især tørfluer er der masser af action hvis der kastes til spottede fisk.
Til top
jan petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
turbotrim

Tilmeldt:: 01 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér turbotrim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 13:30
møgland??Shocked
du fortjener vist ingen fiskOuchTongue
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 13:33
Jylland = møgland ;) 

Har haft TO ture til P&T søer herover uden fisk det er simpelthen for ringe og gør ondt dybt inde i mig ;) derfor SKAL der fisk på land i aften! :) 


Tak for tipsne indtil videre.

sidst i tusagaard fik jeg gennem fisket søerne med div gennemløbere og spinnere, samt lidt power bait spinneri, uden det mindste hug, nogen guldkorn jeg overser??

( fluefisker ikke) 
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 14:35
Skyggehale er ganske god.. Fanger næsten altid en fisk der....  Men der jo også Herning fiskepark, eller bjerrely..
Til top
kjeld pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kbp7000dk Avatar

Tilmeldt:: 04 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kbp7000dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 17:03
Så skrid da hjem til sverige igen , Cry tudefjæs *GG*
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 17:26
Haha jo tak , smutter tilbage til sjælland om nogen dage, nu går turen til søen!

skal nok aflægge rapport bagefter.


God aften alle.
Til top
kjeld pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kbp7000dk Avatar

Tilmeldt:: 04 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kbp7000dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 17:38
Tongue he he knæk og bræk,
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 21:52
BUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!

Jeg er officielt rasende, og pt MEGA slukøret over de jyske møgørreder, fatter INTET af det kan være så svært :( :( 

Har nok set en omkring 7-9 stimer af 4-9 fisk sejler rundt i 3 timer, men INTET kan lokke de små bæster til hug :( jeg gir op...


Tilbage til sjælland med mig på torsdag.

( måske der sniger sig EN tur mere ind inden hjemrejse) 


SUK!!!


Morten.
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 22:27
Jeg kender et sted du med 80% sikkerhed kan fange ørreder.. Nørreriis lidt nord for Skals. Den lille sø. Fiskene er 200g-1kg, men de er dejlig naive og bider tit :D
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 22:56
Nåh de jyske ørreder er nok for kloge til sådan en "kjøbenhauner" (læs-Københavner) ØV HVA
 
Pindsmølle fisker forøvrigt fint, så prøv der istedet
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 23:00
Masser af fisk i Pinds Mølle her til aften, seks stk på to timer på en olivengrøn græshoppe og MASSER af aktivitet/"sku-ha-haft-den-der-fisk"-hug.....
No problemo 4 me, anyway.
Til top
mark busch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
busch87

Tilmeldt:: 12 Sep 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér busch87 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2010 kl. 21:36
grindsted fiskesø, og vær der senest kl 7, fik 5 i lørdags... 
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 10:36
Nu giver jeg skyggahale et skyd i dag, så må vi se om det ikke bare er dig der er noget galt med Tongue
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 12:27
VIs mig så nogen billeder af jeres såkaldte jydske ørreder? tror ikke på i fanger nogen før jeg ser beviser herpå, gerne et billede hvor der står " se her mr schultz" FORAN skyggehale skiltet, så bæjer jeg mig i støvet og ræser til kbh igen idag! 


Morten.


p.s knæk og bræk! :) 
Til top
jonas haubjerg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonas laursen Avatar

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas laursen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 12:34
vil det sige at du har opholdt dig på hovedlandet, i en hel uge og fisket P&T uden at fange noget! LOLClap måske skulle du smutte forbi et dambrug på vejen hjem.Thumbs Up
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 13:10
haha nej har sammenlagt været her i ti dage, men "KUN" været ude TO gange uden ET hug! det er dog os lige to gange for meget :) 
Til top
jonas haubjerg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonas laursen Avatar

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas laursen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 14:51
he he skulle også lige til at grine, Big smiledet er så iorden er vist også sket for mig et par gangeExclamation
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 18:25
Læg mærke til teksten under fiskene....(Der står: "Hva så Shultz")
 
Ja, ja der mangler et C men det gik ret stærkt, vejret var lige på kanten af hvad min påklædning kunne håndtere.
De er altså ikke fra Skyggehale, der gad jeg ikke suse op, det der arbejde tager alt for meget af ens fritid, så det blev lige 2 timer i styrtregn hos den lokale P&T, Bregnholm Mølle P&T.
Dem her vejer 1,7 - 2,1 kilo - og bare for at være sikker tog jeg lige 3 mere(der var lidt mindre)
Alle fisk er taget på en muddler fisket lige under underfladen.


Redigeret af TBH - 18 Aug 2010 kl. 18:26
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 18:29
ja bregnholm putt and take er en kanon god sø . hvor man næsten aldrig går hjem uden fisk
 
prøv den!!!!!!!!!!
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 20:37
STOR respekt Tom!

Jeg smutter retur til kbh igen uden uforrettiget sag, men jeg kommer snart tilbage! det må kunne lade sig gøre. 

Resten af efteråret står vidst på medefiskeri i søerne, og makreller på øresund.

Knæk og bræk alle.
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 20:45
ok knæk og bræk med medefiskeriet
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 21:23
Jonathan, næste gang du kommer forbi må vi lige have lært dig at fange fisk i de der svære, svære jyske P&T søerWink.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres