Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EFTERLYSNING!

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
longstone

Tilmeldt:: 12 Aug 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér longstone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: EFTERLYSNING!
    Sendt: 15 Aug 2010 kl. 10:22
Efterlysning (dusør gives):

Jeg har haft inbrud i min bil!. Havde de nu bare taget min telefon, CD'erne og tøjet, men nej.
De tog det meste af mit fiskegrej!. Og værst af alt - guldkassen med storfangerne!. Dybt personlige og værdifulde ting for mig. Ting som er samlet over mange år.
 
Finske håndlavede wobblere af fabrikaterne:

Flax, Vaaksi, RR, Murto, Varala, Matillan Pätäkkä, Lohi-Armas, Joonas, KOP, KAP, Fox, Jurmu; Emma, Turdus, Hoogee.

Helt specielle wobblere, som ingen ikke-fiskere kan have glæde af og samtidig så specielle, at de er nemme at genkende.

Der er fra min bil blevet fjernet:

1 Plano kasse som indeholdt: ca. 150 wobblere, næsten alle finske, ca. 6 laksskeer, ca. 4 laksefluer, 1 kasse med 30 laksefluer, 1 kasse med kroge (trekroge i flere str.), 1 kasse med springringe, 1 kasse med springringe, svirvler, synk, 1 vægt, slibsten, 2 knive, specialtænger, skævbider, bærestrop i hjortetak, line, 1 flueline, 1 priest.

1 Planokasse som indeholdt: 1 Shimano Twin Power fastspolehjul, 1 ABU Cardinal fastspolehjul, 1 Magnum fluehjul. Alle hjul med ekstra spole og med line. Desuden ca 40 forskellige spinnere, blink og wobblere, kroge, flåd, tænger, diverse forfang.

1 Hardy fiskevest med lommer indeholdende 2 Wheatley boxe, hvoraf 1 indeholdt ca. 40 mindre vådfluer, den anden, en 6-rums, indeholdt ca 50 mindre tørfluer (str. 14-18). Desuden 2 plastboxe med ca 50 tørfluer. Liner til forfang. 1 Medlemskort til Peter Ross.


1 Highlander 12'6 tohånds fluestang
1 Daiwa Super Shinobi 11'4 (Ombygget til kombistang)
1 Hardy Fibalite #6 9'
1 Daiwa Osprey 10' spinnestang


1 El-køletaske (med indhold)

1 Garmin Nüvi GPS (lå i handskerum)

2 Napapijri rejsetasker

1 sæt Norrøna Dovre (Goretex jakke og buks)

1 Simms G4 Pro Jacket

1 par Simms termosokker

1 pas
 
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 10:29
Føler med dig...men....hvorfor dog lade så meget ligge i en bil??? Er i den verden vi lever i vel næsten at invitere til indbrud :(
Til top
Lasse Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
longstone

Tilmeldt:: 12 Aug 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér longstone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 11:14
Det er det vel ikke, når det ligger under en hattehylde - men man kan jo selvfølgelig sikre sig helt ved at lade være med at tage på ferie!!. 
Bryder mig ikke om du får det til at lyde som om jeg er lidt dum ved at lade mine ting ligge i min bil! - er du forsikringsmand??
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 11:36
Hvor skete det henne, det ville være en hjælp om det var i mit område jeg skulle havde et ekstra øje på personer der plusseligt har fået en masse nyt, brugt grej
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 11:40
Fy for den l...
 
Det lyder ikke som den slags grej en std. tvyknægt har omgangskreds til at afsætte, så hold godt øje med den blå avis og gul og gratis det næste stykke tid.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 12:04

Har du kigget QXL.dk og DBA.dk.........da det sommetider er folk, som ikke er de "skarpeste knive i skuffen", der har lange fingre..........og kun tænker på at  få tingene hurtigt omsat. Føler med dig Unhappy...............Forbandede idioter..der har sådan en moralUnhappy Håber du på sigt kan glemme alle samleobjekterne....... nyt grej kan heldigvis også fange fisk og giver en lige så god naturoplevelse, som det det gamle.

Knæk og bræk
Michael Larsen
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 12:12
Citat: longstone

Det er det vel ikke, når det ligger under en hattehylde - men man kan jo selvfølgelig sikre sig helt ved at lade være med at tage på ferie!!. 
Bryder mig ikke om du får det til at lyde som om jeg er lidt dum ved at lade mine ting ligge i min bil! - er du forsikringsmand??
Kunne være det var ment som et godt råd....
Forsikringsselskaberne siger det samme.
Men ja, kan lyde hårdt.
Men hvis jeg skulle give et godt råd, var det, det samme..Wink
Til top
allan pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
havfisker

Tilmeldt:: 23 Maj 2005
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér havfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 13:50
Hej Lasse
Træls med namsengrejet, hvis jeg hører om noget i Vejleområdet så slår jeg til.
 
Mvh
Allan(tidligere Grandebeboer)
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 13:57
Citat: Henrik Christensen

Citat: longstone

Det er det vel ikke, når det ligger under en hattehylde - men man kan jo selvfølgelig sikre sig helt ved at lade være med at tage på ferie!!. 
Bryder mig ikke om du får det til at lyde som om jeg er lidt dum ved at lade mine ting ligge i min bil! - er du forsikringsmand??
Kunne være det var ment som et godt råd....
Forsikringsselskaberne siger det samme.
Men ja, kan lyde hårdt.
Men hvis jeg skulle give et godt råd, var det, det samme..Wink
Netop.
Selvom jeg har planlagt tidligt morgentur og bor ude på bøhlandet, hvor ikke engang krager kan finde ud, bruger jeg hellere 10 min. om morgenen, fremfor at risikere at stå op til manglende bil, grej og forestående fisketur.
Ikke fordi der er nogen garanti, for jeg har haft indbrud, mens jeg var hjemme! Bestemt ikke sjovt :(
 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 14:51
Når man så er nået frem til fiskevandet, og har beslutte hvilken stang og hjul der skal bruges, - så køre man lige hjem og låser det overskydende grej væk derhjemme. Man vil jo ikke risikere noget vel?
 
Ironi kan være anvendt.Wink
 
Mvh
Henning
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 15:47
Citat: Henning

Når man så er nået frem til fiskevandet, og har beslutte hvilken stang og hjul der skal bruges, - så køre man lige hjem og låser det overskydende grej væk derhjemme. Man vil jo ikke risikere noget vel?
 
Ironi kan være anvendt.Wink
 
Mvh
Henning
Næh for så har nogen tømt huset, mens du var væk :P
 
Og tager du det med på kysten, bliver det hugget dernede - det har vi jo desværre osse hørt om herinde :(
 
hmmm.....må være lommeteleskopstænger, man altid kan have på sig, der er vejen frem.
 
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2010 kl. 15:58
Tager altså også alt mit grej med, når jeg kører de 2 timer til Skjern.
Men gider da ikke slæbe rundt på 3 stænger mens jeg fisker.
Resten ligger i bilen, som de flestes andre gør der.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres