Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Immeln - Sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Immeln - Sverige
    Sendt: 11 Aug 2010 kl. 22:45
Hej alle

Skal på fiske/kanotur på Immeln i Sverige.

Er der nogen, som ligger inde med et dybdekort eller evt. et link til samme?
Hvis ikke, hvor kan det evt. købes?

Er der nogen som kender til fiskeriet på søen, fede lejrpladser og anden nyttig viden om området, modtages dette med kyshånd :-)

Mvh.
Michael Boysen


Redigeret af Michael Boysen - 11 Aug 2010 kl. 22:48
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 22:52
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 23:09
Hej Steen

Lækkert link, som helt sikkert kan bruges i fremtiden!

Desværre er kortet over Immeln ikke helt i top, så jeg håber det findes bedre et sted.
Har du selv erfaringer fra søen?

Mvh.
Michael
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 23:10
Var derovre sidste år med familien. Der er masser af kanoturister, bådsejlads, masser af lejrpladser (ofte med toiletter), masser af smågedder og aborrer, fiskeørn mv. Det er ret "turistet", men fint område til at få afprøvet kanolivet inden den rigtige vildmark skal udforskes. Du får kort over området, hvor du lejer kano/køber fiskekort, men som jeg husker det er der ikke dybdekurver på det.
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 00:51
Hey

Tak for info!
Jeg er rimelig erfaren mht. friluftsliv og især kano, og turen er ikke tiltænkt som opvarmning til større ekspeditioner....

Skal på gæste-"survivortur" med fkbt.dk, og ville jo gerne have lidt tips, så jeg kunne markere min klub - rokkerne.dk - ´s position som førende på markedet Smile

Vi starter så vidt jeg er orienteret i den sydlige ende, og arbejder os stille og roligt nordover.

Flere tips til fiskeriet?

Mvh.
Michael Boysen




Redigeret af Michael Boysen - 13 Aug 2010 kl. 00:54
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres