Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketure fra Nyborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketure fra Nyborg
    Sendt: 11 Aug 2010 kl. 17:40
Hej derude.
 
Vi er en 8-10 gutter der gerne vil prøve fiskeriet på Storebælt med udgangs havn Nyborg med kutter, er der nogen af jer der kan anbefale en kutter.
 
Og hvad er bedst at fiske efter i måske November havde vi tænkt os.
 
Mvh.
Til top
Martin Mødekjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sjulle

Tilmeldt:: 05 Sep 2009
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sjulle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 13:24
Jeg tror ikke der er flere kuttere som fisker fra nyborg. De fleste af hvad jeg ved er rykket på og ligger i Hirtshals.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 13:28
Findes Fio, Pip og Katrine K ikke længere??
 
Det var det kutterne i Nyborg hed sidst jeg var afsted derfra.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 13:35
http://www.knasten.dk/ 
 
Kunne umiddelbart kun finde denne.
Til top
Martin Mødekjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sjulle

Tilmeldt:: 05 Sep 2009
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sjulle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 14:11
Så vidt jeg ved så fisker fio og de andre både fra det rederi på det gule rev. Jeg har selv været på jagt efter nogle ture fra nyborg, men det er ikke nemt.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2010 kl. 16:22
Korrekt der er kun Knasten tilbage har fundet hans nr. og snakket med ham, de andre fisker på det Gule rev.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres