Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp GrassHopper

 Besvar Besvar
Forfatter
mark busch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
busch87

Tilmeldt:: 12 Sep 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér busch87 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp GrassHopper
    Sendt: 11 Aug 2010 kl. 16:42
hej alle, jeg fisker i sneum å, hvor jeg stort set altid ser fisk..
mit problem er at jeg ikke kan finde ud af om jeg bruger forkerte spinnere, eller om der er andre ting jeg gør galt..
jeg plejer at fange et par små gedder eller skaller, så spørgsmålet er om jeg bare skal fortsætte, og bare vente på at heldet er med mig en dag??
håber i kan hjælpe..

Mark
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 17:12
Hvis det er opgangsfisk du gerne vil fange, så bør du kraftig overveje enten at bruge en Wibrax "Hot pepper" i størrelse 4 og farven CYR (kobber med røde/gule prikker):
eller en Mepps "Flying condom" i farven guld med orange hale:
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 17:13
er det fordi du gerne vil fange andet end gedder og skaller?
 
eller fanger du intet?
 
skift da farve på din kunstagn og se om det hjælper...
hvor længe har du ikke fanget noget/andet?
 
vandstand spiller vel også ind i åen... månen måske... måske et par dage efter kraftig regn?
Til top
mark busch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
busch87

Tilmeldt:: 12 Sep 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér busch87 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 20:42
jeg har prøvet alverdens forskellige spinnere, jo jeg fanger gedder og skaller stort set hver gang jeg er afsted, til trods for at jeg bruger str 4 og 5 spinnere..
det er laks og havørreder jeg prøver lykken efter, har ikke fanget nogen af de blanke de sidste omkring 100 timer, har prøvet morgen, aften midt på dagen osv..
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 22:51
hey mark!!
hvordan ser vandet ud?? lavt/højt?
prøv en orm, måske hvis spinner ikke virker. eller en skal reje hvis i må bruge det???Wink

Rasmus Ottesen
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2010 kl. 22:57
Køb den DVD der hedder "Åens havørred"

Den er et godt udgangspunkt til valg af endegrej og teknikker.  Den går de grundlæggende teknikker igennem og skulle gerne kunne give et godt overblik over hva du gør rigtigt og hvad du gør forkert ;)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum