Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ærø i weekenden

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ærø i weekenden
    Sendt: 09 Aug 2010 kl. 17:43

hejsa gutter  mig og min fiske-makker skal en tur til ærø og fiske her i weekenden 

vi skal fiske natfiskeri
 
nogen der har været derover for nydelig eller noger der har nogle gode tips til fiskeri på ærø
Til top
Thomas Huvendick Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Huvendick

Tilmeldt:: 20 Jun 2006
Geografisk: Marstal, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Huvendick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2010 kl. 23:19
Der er rigtig mange gode steder på Ærø...
 
Fladfisk kan du blandt andet finde syd for Marstal, ude ved de små huse ved stranden, der er ikke specielt dybt, omkring 2-3 meter maks, medmindre du virkelig kan kaste langt... Men der kan der i hvert fald fiskes flade, og der er vist også taget nogle havørreder der ude i år.
 
Så er der Drejet, når du kører fra Marstal mod Ærøskøbing... Derude er der rimelig godt havørred fiskeri, men selvfrølgelig også flade, og har da selv fanget et par småtorsk derude i sidste uge.
 
Men du kan tjekke det her link, der er nogle kort og så videre, så kan du selv lure
 
 
Knæk og brækWink
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 00:50
ok takker  thomas! ja det er nu mest havørreder vi går efter .   og vi havde også planer om at ta drejet , der har min makker haft et par gode hø efterfølgere . i april måned 
 
vi har både fluestangen og spinnestangen og flydring med, denne
 
fisker du selv havørrede på øen????
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 00:58
ja denne her weekend satser vi virkelig på havørrede  , da vi har været derover   2 x 1weekend iår  uden at fange havørrede . og vi har virkelig haft fisket igennem
 
men vi satser nu mest på nat fiskeriet ,
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 09:21
Ja jeg glæder mg meget :)
Kun havørred jagt om natten for mit vedkomne, men vil også prøve om jeg kan finde multerne om dagen ;)

Kan snart ikke vente mere, bliv nu torsdag :D
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Thomas Huvendick Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Huvendick

Tilmeldt:: 20 Jun 2006
Geografisk: Marstal, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Huvendick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 12:23
Citat: fiskeren321

ok takker  thomas! ja det er nu mest havørreder vi går efter .   og vi havde også planer om at ta drejet , der har min makker haft et par gode hø efterfølgere . i april måned 
 
vi har både fluestangen og spinnestangen og flydring med, denne
 
fisker du selv havørrede på øen????
Hej Kenneth
 
Jeg har fisket lidt herovre, nu er jeg flyttet herovre, så det bliver ikke til så meget lige for tiden, skolen tager sgu min dyrebare fisketid. Men jeg har da været ude og forsøge mig... Havde en tur med båden hvor vi lå på en 5 meter kant lige syd for Marstal, og der fangede vi en havørred på 52 cm... Det er den eneste ørred jeg har fanget hernede i år. Men har da set flere der har fanget gode og fine ørreder. Men der er desværre en masse garnfiskere syd for Marstal, der ikke helt kan reglerne omkring udsætning af garn. Selvom jeg selv også fisker med garn, dog ude på noget dybere vand 5-6 mil syd vest for marstal.
 
Men hører jeg noget de næste dage, så skal jeg nok komme herind og "sladre" LOL
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 12:31
lyder godt thomas og tak for info
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2010 kl. 13:04
Det lyder skide godt Thomas :) jeg er lige med i samtalen da det er mig Kenneth skal med over ;) og du må meget gerne sladre herinde til os ;) jo mere vi ved jo bedre ;)

Hvordan står det til med multer har du hørt noget der..?
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Per St Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stuh

Tilmeldt:: 12 Sep 2002
Geografisk: Nordsjælland, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stuh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 20:29
Hej,

Vil i fortælle lidt om hvordan det gik ?

Har selv fisket meget på Ærø, primært om sommeren, men synes det bliver dårligere og dårligere. Efterhånden længe siden en havørred kom på land, hvor det for 8-10 år siden var sjældent der IKKE kom, på en (kort) fisketur...

Ledte efter multerne i år, men fandt dem ikke. For et par år siden var der vildt mange, men ingen af de kendte steder så ud til at holde multer i år - de var der nok, men jeg fandt dem ikke.

Det kan osse være jeg bare har mistet "grebet" Smile


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum