Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skaller nær hillerød ?

 Besvar Besvar
Forfatter
frederik schramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flash

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flash Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: skaller nær hillerød ?
    Sendt: 02 Aug 2010 kl. 18:15
skal bruge levenede skaller i størelsen 10 til 20 cm.
hvis nogle af jer vidste hvor jeg kunne fange dem nær hillerød - enten med flåd eller sænkenet.

på forhånd tak
frederik
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 20:37
Strødam engsø og Teglværks søen.
Til top
Kasper H Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Spinnefisker. Avatar

Tilmeldt:: 27 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Spinnefisker. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 11:19

Hej Frederik.

Arresøen er fuld af skaller, de kan fiskes med brød, fra fx. Ramløse havn.

Mvh. Kasper.
Til top
Brian Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
alpha82

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 136
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alpha82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 11:59
Udløbet af pøle Å i Arresø, eller Teglgårdssøen Hillerød, prøv evt. Strødam Engsø.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 12:16

Er der ikke regler om at man ikke må flytte fisk, herunder agnfisk fra et fiskevand til et andet fiskevand?Confused

Jeg mener at der har været flere tråde om dette i dette forum.
 
/J
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 12:39
bare rolig frede drengen:) vi skal nok få skaffet de skaller:) jeg har jo som sagt fundet et bette skalle hul, med masser af skaller:) hvornår skal vi fange dem?
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 12:39
korrekt
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 16:26
jørgen sørensen- hvor står der noget om at de vil flytte fisk fra et sted til et andet??    mon ik de blot skal bruges til agnfisk, i håbet om et par store danske "ferskvands krokodiller"
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 16:39
Peter
Nu er det nok ikke selve fisken man er banger for, men nok mere de sygdomme som sådan fisk kan medbringe ved flytningen fra vandhul til vandhul.
Sådan fiskesydommer er bedøvende ligeglad om der er fisk til udsætning eller det blot skal bruges som age.
Men prøv at søg i dette formum, der er adskellige link, eller google er din ven, hvis man gidder?
 
Her er et af de mange steder man ikke må buge agnfisk fra andre vandsystemer
 
/J
 
 


Redigeret af Jørgen S - 02 Maj 2011 kl. 16:47
Til top
frederik schramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flash

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flash Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 18:15

LoOoL... dette indlæg har jeg lagt ind for snart 1 år siden.

Men sjovt nok at et gammelt indlæg kommer op igen!
Tak for svarene igen igen
Thumbs Up
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2011 kl. 19:36
jørgen sørensen, så blev jeg igen klogere, jeg takker pæntWink  det var jeg faktisk ikke klar over(kendte godt til det med at flytte fisk, men det med at man ikke måtte bruge dem som agn andre steder var jeg ikke klar over)  men ved nærmere eftertanke, virker det jo ganske logisk.
 
og spøjst med tråd datoen haha, jeg kiggede ik på datoen da jeg svarede, svarede blot hvad der faldt mig ind, da jeg læste tråden hehe.
Til top
Kim Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kim4700

Tilmeldt:: 22 Sep 2011
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim4700 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 23:00
Jeg har fanget skaller i Teglgårdsøen i Hillerød engang. prøv der :) 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum