Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskeri i nord norge..(kirkenes)

 Besvar Besvar
Forfatter
mads reinholdt pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
madsrp89

Tilmeldt:: 26 Jul 2010
Geografisk: viborg
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsrp89 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskeri i nord norge..(kirkenes)
    Sendt: 26 Jul 2010 kl. 12:22
Hej jeg skal til kirkernes og fiske.. men jeg ved ikke helt hvad for noget grej jeg skal med, og hvad de fanger med der oppe?? Er der nogen som har nogle forslag?? Mange tak for forhånd:)
Til top
Søren P. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sph Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 144
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 12:57
Hej Mads

Det kommer an på hvad du vil fiske efter.

Var en uge deroppe for nogle år siden, men kun kystfiskeri i og omkring Kjøllefjord. Har aldrig før eller siden fanget så mange sej og torsk - vi var 2 der fiskede og fyldte en hel kummefryser med især sejfiletter hos en fjern slægtning jeg har deroppe. Fra klipperne kan man ofte se bunden og kaste til fisk, der er synlige. Det er vildfisk der ikke er vant til lystfiskeres endegrej, så de tager alt der kommer i nærheden.

Husk blot at der skal kraftige grejer til - fiskene er store deroppe. Knækkede en 10' 15-40 g spinnestang.

Mvh
Søren
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres