Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Daiwa Megaforce 100TSH

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Daiwa Megaforce 100TSH
    Sendt: 24 Jul 2010 kl. 00:24
hej alle sammen

jeg har købt et Daiwa Megaforce 100TSH et rigtig fedt hjul
men når jeg kaster kører lineføren ikke kun når jeg ruller ind

skulle den ikke kører både ved kastet som indrulling


så er der nogen der har samme hjul der evt kan hjælpe eller er det kun mig der syntes at der er mærkeligt;-)


mvh henrik
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2010 kl. 09:03
Nej, lineføreren skal stå stille i kastet, og kun køre ved indspinning. Generelt bruger Daiwa og Shimano dette på små multihjul. Logikken er at der ikke bruges energi på at køre lineføreren med i kastet. Det giver længere kast med små hjul og smalle spoler. Men hvis spolen er bred eller afstanden mellem linefører og spole er lille kan det give probemer fordi linen skal gå gennem lineføreren i en skarp vinkel.

Jeg kender Megaforce hjulet og har kastet med det. Det kaster pænt langt. Du skal ikke være bange for at kaste selv om lineføreren står helt ude i venstre eller højre side.

Mvh. Peter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum