Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God fiskeoplevelse nær ulfborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Hestbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martinhest Avatar

Tilmeldt:: 28 Dec 2001
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martinhest Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: God fiskeoplevelse nær ulfborg
    Sendt: 23 Jul 2010 kl. 18:17
Jeg skal have min 10-årige nevø med på en lille fisketur i det vestjyske nær Ulfborg på søndag.

Jeg vil gerne give ham en god oplevelse og gode chancer for at fange en fin ørred eller gedde.

Er der nogen stedkendte, der kan foreslå egnede fiskesteder i det område?

På forhånd tak.

mvh/Martin

Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 18:24
Hej Martin.
Jeg ville nok vælge en Put&Take sø i nærheden hvis det muligt.
Der er nemt at komme til, og det tror jeg din nevø vil sætte pris på.

Mvh. IJ
Til top
Martin Hestbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martinhest Avatar

Tilmeldt:: 28 Dec 2001
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martinhest Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 18:27
Put and take er den næstbedste løsning. Jeg vil gerne give ham en lidt bedre naturoplevelse end en flok sommervarme regnbuer....
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2010 kl. 11:27
Så skal du tage i Storåen, der er chancer for gode gedder. Du kan eventuelt finde flere oplysninger på de respektive foreningers hjemmesider.
Mvh Thomsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres