Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskemakker

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Thrane Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thrane

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thrane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskemakker
    Sendt: 04 Jul 2010 kl. 18:11
Hejsa
jeg søger en fiskemakker. Jeg fisker mede/karpe samt kyst.
Men er næsten altid frisk på al salgs fiskeri.

Jeg bor på falster. Men kører også gerne.

Lad mig høre fra dig

thrane01 (AT)msn.com

hej hej
Til top
Rasmus Thrane Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thrane

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thrane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2010 kl. 21:01
er her nogen der fisker på LF og sydsjælland uhuuuu:-)?
Til top
Michael Houmann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mic1004

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Lolland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mic1004 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 21:15
Hej Thrane
 
Fisker da lidt her på Lollands kyst, men kører også gerne. Er ikke meget erfaren. Det kunne da være super med en fiskemakker i ny og næ Smile 
 
Mvh
 
 
Michael.
 
 
Til top
Troels Frederik Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamselv_78

Tilmeldt:: 24 Feb 2011
Geografisk: Nysted, Lolland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamselv_78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 19:54
Hej Thrane
 
Det er en lidt gammel tråd, men søger du stadig en fiskemakker? Jeg er lige flyttet til Nysted på Lolland fra Nyborg på Fyn - og jeg søger også en fiskebuddy. Er også all-round-fisker med grej til det meste, men favoriten er nu kystfiskeri.
 
(har også sendt en mail)
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2011 kl. 19:59
Hej Rasmus, Michael og Troels. Jeg fisker en del kyst, mest falster. i kan os smide mig en mail, hvis vi skal jagte nogen HØ sammen.
Mvh René
Til top
Henrik ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
henrik ottesen

Tilmeldt:: 20 Jan 2009
Geografisk: nykøbing f
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik ottesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2011 kl. 20:52
hej Rasmus og co.
jeg kender snart alle kyster,søer og åer på Lolland og Falster. Jeg fisker mest kyst men har fisket en del mede efter karper og suder ( pr. 6kg skælkarpe på flue #3 hehe ) jeg roder en del med gedde fiskeri fortiden, har en lille jolle der også skal luftes... hvis der er nogle af jer der er friske så er jeg også...
Hilsen Henrik ottesen


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres