Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dårlig stangtube

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: dårlig stangtube
    Sendt: 04 Jul 2010 kl. 09:38
hej alle sammen

jeg købte en ny stang her i forået den har stor set kun stået i skabet lige siden

så her i sidste uge ville jeg ud og prøve den men stangtube har bugget sig så meget at jeg næsten ikke kunne få stangen ud:-(

så jeg ville bare lige hører om der var andre der har haft sammen problem og om man evt kan få den byttet


stangen er en shimano speedmaster 10 fods


mvh henrik
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 09:40
2 års garanti - det er da bare en bytter :-)
Til top
EliaS Grønbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
skippere

Tilmeldt:: 23 Maj 2010
Geografisk: hals
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skippere Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 10:59
yes, det er en bytter. det plejer heller ikke at være et problem med shimano gear. har selv lige fået byttet en beastmaster pga. krakkeleret lak ved øjerne. vil for øvrigt gerne høre andres mening
om speedmasterèn, da jeg overvejer 10-11 ´´ til kysten og bombarda.
da den hvis er lidt letter og hurtiger end beastmasteren
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 14:32
Hej Henrik Larsen

Har det fået et tryk eller er det bare bukket.tuberøret på netop den stang er ikke særligt hårdt den kan bukkes lidt i matrialet,det gør det rør jeg også har på,andre rør er de mere hårde i matrialet,har røret fået et rigtigt hård tryk bliver det ligsom fladt,ville lige sige at der er ikke noget ganti på shimano udover almindig reklamations ret,om de ville bytte et rør hvor man har trykket røret fladt er ikke sikkert med mindre at det var trykket da du modtog røret,og det ikke er noget der er blivet påført varen,men du kan sige til forhandleren at det skulle holde til lidt mere,iøvrigt godt at stangen ikke har fået trykskader(y)

Mvh
Henrik
buresøen(y)
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 15:08
hej henrik


røret har ikke fået et tryk det er ligsom om det bare har slået sig det står i en fin bue fra bund til top


mvh henrik
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 15:10
Vend røret og stil det samme sted til engang i efteråret og tag så stangen ud og køb et bedre rør:-)
Hans
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 16:11
Hej Henrik Larsen

tag det med til din grejforhandler,og sig at det rør må ha en prudukt fejl, forstår ikke helt om røret er revnet indefra under stofet,eller det har et lille stød mærke på røret,
det skal man se,grunden til at nogle rør er mere skrøblige end andre må være matriale valget,det skal gi sig,for vi kender det fra alm nedløbsrør af dårligt matriale eller hvis det er får hårdt,at det nærmeste flækker,en tube skal kunne gi sig lidt men heller ikke være for tung,nogle rør vejer meget
vel og mærke to delt spinnstænger

God sommer

Mvh
Henrik
buresøen(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres