Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny lækker fiskehjemmeside...

 Besvar Besvar
Forfatter
jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fireline

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fireline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny lækker fiskehjemmeside...
    Sendt: 03 Jul 2010 kl. 22:13
Fandt lige en stor fiskehjemmesider under opsejling, den er vist dog langt fra færdig endnu som jeg læser det. Men helt sikkert siger jeg bare, det tegner rigtig godt sys jeg. Man kan også skrive beskeder mellem hinanden privat bla. Har allerede oprettet mig som bruger derinde, og det er sjovt at følge deres arbejde.

Den hedder - se linket HER - lyder lovende. Vi ses derinde.

Thums up herfra :) (y)
Til top
jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fireline

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fireline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 22:38
Må hellere få uplaodet en masse fangster
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 22:50
Måske du skulle få læst lidt på reglerne...;-)

Følgende indlæg er ikke ønsket i 123nu.dk-forummet:

1. Indlæg som ikke overholder almindelig Netikette
- der forventes en omgængelig tone, også selvom bølgerne går højt.

2. Reklameindlæg for konkurrende lystfisker-portaler.
- der må dog gerne laves direkte links til indlæg, eller andet læsestof, hvis det kan være til stor hjælp ved besvarelse af spørgsmål, dog ikke af personer med nær tilknytning til de pågældende portaler.

3. Reklameindlæg fra kommercielle foretagender.
- annoncering skal fortages på de dertil indrettede pladser på siden.

Indlæg kan, af administrator, slettes eller flyttes til anden kategori, uden varsel.
Grove overtrædelser vil medføre udelukkelse fra siden.
Til top
jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fireline

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fireline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 23:01
sys bare jeg vil dele min oplevelse med jer andre, der var nu ikke reklame bagtanker i det. Admin kan vel bare slette det hvis dette ønskes, længere er den vel ikk :)

Anede ikke det var sådan, det er ikke første gang jeg ser lignende indlæg.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 23:14
Til top
jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fireline

Tilmeldt:: 28 Jun 2009
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fireline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 10:54
Så må tråden bare slettes hvis det er jo, sådan er det jo bare.

Afsted ud og fiske!!!
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 15:31
Er der nogen som er bekendt med hvem som står bag den nye site ?

Vh

Niels Åge Skovbo
Til top
Asbjørn olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bisserup-fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bisserup-fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2010 kl. 13:54
Stifteren er Morten V. Frandsen, som også har ´´lavet´´ - se linket HER - hvor han nu desværre er stoppet som Adminstrator efter 6år. :)

Han er en ung men rigtig dygtig multimedie designer - som kan sit kram! - har været på RIGTIG mange fisketure sammen med ham (y)
Til top
Bent Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ChrisNewBee Avatar

Tilmeldt:: 09 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChrisNewBee Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2010 kl. 10:53
:-) jeg kan godt lide at den er meget overskuelig

Det ser da bare super godt ud.

Jeg vil melde mig til med det samme og følge udviklingen.


Tak til dem bag siden for sætte det så godt op for os allesammen.
Til top
Bent Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ChrisNewBee Avatar

Tilmeldt:: 09 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChrisNewBee Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2010 kl. 11:02
Jeg har også lige meldt mig ind, og glæder mig til det kommer gang i siden.

Godt arbejde - held og lykke med projektet
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2010 kl. 12:33
Ser da godt ud, men hvad skal vi med endnu en side, der er intet nyt under solen.
Til top
nick asgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nick

Tilmeldt:: 15 Apr 2004
Geografisk: kulhuse / isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2010 kl. 17:32
Siden er lavet i php-fusion som er et gratis CMS som kan benyttes hvis man husker at kreditere ejeren i bunden af siden.

At ham her gutten så har valgt at gøre teksten så små at man ikke kan læse det, er under al kritik, og han bryster sig på andres presmisser.
Når man downloader php-fusion så godkender man nogle regler, og dem har ham har brudt. Det svarre til at man låner et bilede men fjerner fotografens navn. det er umoralsk og skidt.

Så uanset hvor håbefuld den unge mand er som netdesigner, så er det lånte fjer han pryder sig med.

tsk tsk ....ville aldrig hylde sådan en person.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres