Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskeri sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kristianp Avatar

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kristianp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskeri sverige
    Sendt: 30 Jun 2010 kl. 20:17
Hej vi er to unge gutter på 28år der vil til sverige og fiske efter store gedder og ligge i tlet ved en sø, vi vil også gerne leje en båd vi kan sejle lidt rundt i og fiske fra.

Vi regner med at vi vil køre max 3-4 timer fra frærgen af.

Er der nogen der kender nogle gode søer evt. nogel kontakter eller ligne vi vil gerne høre fra alle der bare har lidt forstand på det.

Med venlig hilsen Jimmi og Kristian Kolding
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2010 kl. 20:34
Hej Kristian.
Her skal du få:
- se linket HER#Fiskekort
max 3 timer nord for Göteborg
Jeg har boet i omrrådet i 2,5år og skal du bruge noget mere info ang fiskeriet så ring eller mail mig.
50536730
omallyk@hotmail.com
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 17:54
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 18:27
Hej

I skal slet ikke køre så langt. Lige over på den anden side af Øresund og til Lödde å også kaldet Kevlingeåen.
Jeg betragter den som det bedste geddevand i Europa.

hilsen lowlevell
Til top
Kim Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FiskerKim Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FiskerKim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2013 kl. 21:45
Hvad med at få den ultimative fiskeoplevelse? Personligt kan jeg varmt anbefale en forlænget weekend med Hansen's Fiskerejser

Se evt. den youtube video jeg har nedenfor
Bedste fiskevideo EVER
http://youtu.be/Co9wvcLANrM
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2013 kl. 22:07
Citat: kristianp

Hej vi er to unge gutter på 28år der vil til sverige og fiske efter store gedder og ligge i tlet ved en sø, vi vil også gerne leje en båd vi kan sejle lidt rundt i og fiske fra.

Vi regner med at vi vil køre max 3-4 timer fra frærgen af.

Er der nogen der kender nogle gode søer evt. nogel kontakter eller ligne vi vil gerne høre fra alle der bare har lidt forstand på det.

Med venlig hilsen Jimmi og Kristian Kolding

Hej Kristian,

Jeg vil anbefale mit gamle ynglingssted Hjörnredssjöarna.
Her kan du leje båd og fiske gedder, sandart og aborre alle i den tunge ende af skalaen.

Søerne ligger i Laholms kommune i Hallands Län.
Du kan både tage Grenå/Varberg færgen eller Helsingør/Helsinborg uden du har særlig langt til stedet. Fiskekort og bådudlejning er billigt og du kan også slå telt op gratis omkring søerne.

Her er et enkelt link: http://www.laholm.se/upptack-laholm/fiske/


Redigeret af finnjensen - 25 Feb 2013 kl. 22:07
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum