Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

efter multer

 Besvar Besvar
Forfatter
jimmi andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
4600-gutten

Tilmeldt:: 26 Jun 2010
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 4600-gutten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: efter multer
    Sendt: 28 Jun 2010 kl. 10:03
jeg ville høer om der er nogle der ville hjælpe mig med hvad jeg skal bruge til multer jeg har hørt jeg skulle bruge brød eller små fluger og det har jeg prøvet er der andet jeg kan prøve må i maget garne skrive.(y)
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jun 2010 kl. 10:12
Tålmodighed... de er absolut ikke nemme...

er du flue eller spinnefisker?

lille flåd og lille krog og så ellers toastbrød presset på. Forfodring med brød også... men du skal give modhug når de patter på krogen.

ellers er det grønne fluer som skal ligge lidt foran dem og så trækkes forbi næsen af dem når de kommer tættere på.

Men de er som sagt svære... har stadig min den første til gode.
Til top
jimmi andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
4600-gutten

Tilmeldt:: 26 Jun 2010
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 4600-gutten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 13:09
(y)jeg takker ville jeg lige prøve men lige nu der hvor de er på man ikk fiske men jeg skal ned og snakke med havnefoden og hører om jeg ikk må prøve
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum