Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

havørred fiskeri nat.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: havørred fiskeri nat.
    Sendt: 18 Jun 2010 kl. 10:40
Jeg og min far var ude og fiske i nat og fiske havørred. vi fik lidt mere end 10 hug af havørred og vi mistede nogle på 2-4kg. Vi mistede alle havørrederne for de de huggede så forsigtigt.

Jeg har brug for nogle gode tips til natte fiskeri efter havørred.

På forhånd tak.
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 11:34
begge ting.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 11:35
En større krog og lidt mere fart i indspinningen - det kunne jo være en mulighed til at få dem til at blive siddende på krogen.
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 12:13
Det prøvede vi også i går men det hjalp ikke. Det eneste der fik dem til at hugge var langsom indspinding. Vi prøvede også med spindstop det hjalp heller ikke. Vi brugte wobler, gennemløber og flue.

Kræsende havørreder:-(
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 12:27
Måske dine kroge ikke er skarpe nok,blot en tanke.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 12:40
Det kan jo også være torsk eller horn;-)
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 12:44
Alle de kroge jeg fisker med er rigtig skarpe. Jeg bruger stinger kroge. Og alle de fleste fisk vi havde hug af var hø. Mange af dem sprang ud af vandet.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 13:50
Torsk springer også om natten .... (y)
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 14:09
det var havørreder og de svømmede meget tæt på båden ca. 5 meter og man kunne en gang i mellem se noget sølv skindene vende i vandet og plask.
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 14:22
lyder fedt, på den igen!!!!
Til top
Maki Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Maki Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 16:58
Det kan sagtnens være torsk har set dem gøre sådan om natten og aften..
Havørreder har det sikkert også været..
Prøv med levende agn eller sildestrimler fisket efter flåd..

Det plejer at give point på kontoen;-)
Det kan være sjovt men hold hovedet koldt og prøv jer frem.
Ligepludseligt så sidder den der BAAAAANG! ! :-):-)
Til top
Rolf Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rolf84 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Bagsværd
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rolf84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 17:11
Jeg har også mistede mange havørred;-) Men en gang i mellem siden den bare på, det er fedt :-) så bare på den igen (y)
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 17:43
Nu er der både nævnt torsk og hornfisk.... hvad med multer ?

Ole
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 17:53
jeg har desværre ikke set eller mærket til multe her i den seneste tid.
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 19:10
det er hornfisk i har fat i vis de ikke bliver på krogen i hurtig indspænning

ikke havørrede !!!!!!!!
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 19:11
det er hornfisk hornfisk og atter hornfisk

det kan være svært at se forskel i mørket
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 20:05
hornfisk er ikke aktive om natten. det var havørreder de kunne vi se på de sorte prikker.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 21:42
helt sorte agn.... blink/fluer kan resultere i mere kontante hug har jeg lige læst i en artikel om natfiskeri...

lad dog manden tale om HØ hvis han har set dem! De færreste horn er på 2 kg... og det burde være muligt at se forskel på horn og HØ... ikke mindst så er en HØ en del bredere end horn... ellers er det seriøse nedgængere hehe...

bare afsted igen indtil de bliver siddende, så kan du altid altid sige ´´hva sagde jeg!´´
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 22:55
SLETTET


Redigeret af laah123nu - 09 Jun 2013 kl. 17:55
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:03
SLETTET

Redigeret af laah123nu - 09 Jun 2013 kl. 17:56
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:04
Tak skal du ha Michael endelig en der tror på mig :-)
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:05
SLETTET

Redigeret af laah123nu - 09 Jun 2013 kl. 17:57
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:06
SLETTET

Redigeret af laah123nu - 09 Jun 2013 kl. 17:58
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:06
Prøv med en efterhængt hrog, det kan hjælpe. Og så kan Kenneth jo klappe sine kammerater Morten og Peter på skuldrene samtidig... Mere respekt til Morten og Peter end til Kenneth
Mvh Thomsen
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:06
Prøv med en efterhængt hrog, det kan hjælpe. Og så kan Kenneth jo klappe sine kammerater Morten og Peter på skuldrene samtidig... Mere respekt til Morten og Peter end til Kenneth
Mvh Thomsen
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:08
SLETTET

Redigeret af laah123nu - 09 Jun 2013 kl. 17:58
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:10
Godt vi har nogen som dig til at hjælpe nybegynderne :)

Måske du også kan hjælpe mig, har ærlig talt glemt hvordan en hornfisk ser ud! :( Er det sådan en som du har på dit profil billede?? ;-)
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:11
Lars Thomsen skrev: Prøv med en efterhængt hrog, det kan hjælpe. Og så kan Kenneth jo klappe sine kammerater Morten og Peter på skuldrene samtidig... Mere respekt til Morten og Peter end til Kenneth
Mvh Thomsen...


fuck da dig din spadser lars thomson

det er måske lars thomson hahahahaha spadser
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:12
Du ser nu dejlig ud med din KLAPHAT Dennis...
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:12
haha endnu en spadser
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:18
lær dog at fiske havørreder blødninger
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:20
fiskere i uden krog hahahaha
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:21
jaja i har meget at lære spadsere fiskere
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:22
fisker i med power bait hahahaha
MEDEFISKERE
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:27
nu siger jeg det igen, hornfisk er ikke aktive om natten KUN om dagen.
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:30
Kære Kenneth,

Nu har jeg set flere af dine indlæg og kan ikke undgå at få ondt af dig, da du åbenbart er mindre begavet. For det første er ´´spadsere´´ ensbetydende med at man går. Det får jeg svært ved at se har en sammenhæng i dine indlæg. Desuden staves powerbait i et ord, men hvis du ellers har problemer med at udtrykke dig, vil jeg anbefale dig at tage kontakt til en tale/skrivepædagog. Og hvis du ikke selv evner det... Tjahhh så håber jeg der er nogen i din familie der får ondt af dig og hjælper dg.

De bedste hilsner og held & lykke fremover Thomsen
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:34
hans mund er støre end de fisk han fanger.(y)
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:38
Hvor har du fanget den hornfisk du sidder med på dit profil billede lille kenneth. der kan da ikke have været meget spræld i den, så tynd som den er
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:42
Ked af at sådan et fjols skal ødelægge din tråd. Men for at komme tilbage til emnet... En efterhængt krog kan virkelig gøre forskellen.
Håber det lykkes for dig at få en af basserne ;-)
Til top
Claus Bech-Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Claus Bech-Petersen

Tilmeldt:: 08 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 247
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Bech-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2010 kl. 23:54
Hej Christian,

Jeg tænker to ting om den oplevelse:

Jeg tror mange af os har oplevet dage og perioder, hvor vi mister fisk eller har svært ved at kroge dem. Det er ekstremt frustrerende - men det er ikke nødvendigvis det samme som at man skal ændre sit fiskeri grundlæggende. Det kan jo meget vel være, at det bare var den ene dag fiskene opførte sig sært. Og næste gang sidder de der.

Generelt hugger havørred ret kontant, synes jeg. Det er ikke til at vide, hvad der foregår, hvis de tager forsigtigt, men jeg forestiller mig, at de ikke er helt overbevist om agnens fortræffeligheder. Når jeg oplever tøvende hug, plejer mit første træk at være en mindre flue af samme type. Hvis det ikke virker, så en større og gerne med lidt ekstra fart op. Det virker relativt ofte.

Det skal dog siges, at mine erfaringer langt overvejende er fra dagfiskeri.

Claus


Til top
martin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
martin mæhlisen

Tilmeldt:: 23 Mar 2010
Geografisk: ROSLEV
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin mæhlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 01:35
gik kenneth nielsen kold eller holdte hans speed op med at virke?? virkelig en klog fyr må man sige...
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 07:22
hold kæft en børnehave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123nu - rød stue
i er så kloge at jeres hoved kun er til pynt
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 13:32
hey Christian!

jeg havde også samme teori indtil jeg var ude ved djursland og fiske om natten. jeg oplevede HORN gå og nappe i min flue.
ja jeg er 100 på det var horn jeg mærkede en som sprang ud ag vandt da den mærkede krogen.
vi så også havørreder springe fri af vandet. vi fik ikke noget, MEN vi oplevede en masse nyt! :D

Rasmus Ottesen
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 13:32
hey Christian!

jeg havde også samme teori indtil jeg var ude ved djursland og fiske om natten. jeg oplevede HORN gå og nappe i min flue.
ja jeg er 100 på det var horn jeg mærkede en som sprang ud ag vandt da den mærkede krogen.
vi så også havørreder springe fri af vandet. vi fik ikke noget, MEN vi oplevede en masse nyt! :D

Rasmus Ottesen
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 13:32
hey Christian!

jeg havde også samme teori indtil jeg var ude ved djursland og fiske om natten. jeg oplevede HORN gå og nappe i min flue.
ja jeg er 100 på det var horn jeg mærkede en som sprang ud ag vandt da den mærkede krogen.
vi så også havørreder springe fri af vandet. vi fik ikke noget, MEN vi oplevede en masse nyt! :D

Rasmus Ottesen
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 13:53
Kære Christian

Hornfisk kan være særdeles aktive om natten... Så den holder ikke.


mvh
Willy
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 15:38
Om det er det ene eller er vel heller ikke pointen i tråden... pointen var at han ikke kunne kroge de fisk der nappede...

Brian: læg lige mærke til at det kun er kenneth der er gået bananas her... vi andre forsøger at holde en ordentlig tone.

Hvad sker der lige for en på 26(iflg. profilen) der opfører sig sådan?

Håber du fanger en, så du kan se om det er HØ eller horn... under alle omstændigheder er det sjovest når de bliver siddende.
Jeg har også set og mærket horn om natten og sen aften, så de er skam aktive selvom det ikke er så meget som om dagen.
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 18:26
enhver der har fisket bare en del efter havørred er ikke i tvivl - så bare på den igen... bombarda og flue måske hvis i ikke er til ren flue....

eller en regnorm.. ...

Personligt tror jeg ikke k. er 26 år gammel - men snarere 26 år ung :) - nu er der jo folk der bruger nettet til at afreagere på - så må man håbe fornuften er i højsædet i virkeligheden :)
Til top
Maki Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Maki Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2010 kl. 23:03
Hvad skete der lige for Kenneth?
Hornfisk kan være meget lidt aktive men det er godt nok ikke meget..
Havørreden er på rov om natten i sommerperioden:-)

Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2010 kl. 11:17
hvasså, tror i Kenneth blev tabt på gulvet som barn???

missede selv en masse HØ i nat, fik en enkelt undermåler, de huggede eller ret kontant........(y)(y)
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum