Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4dages vragtur med ms bodil til reduceret pris.

 Besvar Besvar
Forfatter
morten bak Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mokka

Tilmeldt:: 10 Apr 2007
Geografisk: kbh
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mokka Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 4dages vragtur med ms bodil til reduceret pris.
    Sendt: 09 Jun 2010 kl. 02:44
Hej alle passionerede havfiskere derude,

Jeg står i den uheldige situation, at jeg er brændt inde med en 4dags havfisketur med MS Bodil...

Jeg har ingen mulighed for at tage med, af personlige årsager. Så vil derfor forsøge at sælge turen herinde, til en reduceret pris i håb om derigennem at decimere udgifterne til afmeldingsgebyret.

informationerne om turen er som følger:

Det er en 4-dags vragtur som byder på nogle vrag som ikke før er blevet fisket af lystfisker.

På hans sidste tur, som Skipperen Per Jensen, lige er kommet hjem fra, er der blevet fanget langer op til 18 kg og over 100 havkatte.

Dato. 14-15-16-17 Juni

pris 4600 kr incl mad.

I kraft af min førnævnte situation, så udlodes turen hermed med en prisreduktion på 1000kr, således at turen for interesserede kommer til at koste 3600 kr.

Håber at høre fra én af jer. Jeg kan træffes på den listede mail, eller pr. telefon: 40950110
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum