Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vertical jigging fra flydering

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vertical jigging fra flydering
    Sendt: 06 Jun 2010 kl. 15:40
Hejsa

Er der nogen der har erfaring med vertical jigging fra flydering?
Jeg har et ubrugt sæt til vertical jigging liggende bagerst i skabet (Blev lokket af en dygtig sælger) men er aldrig kommet ud da jeg mangler en båd.
Men har nu investeret i en flydering, så kan man dyrke vertical jigging fra flydering?
Og hvilke fisk er typiske mål?

Martin
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 18:23
Martin, jeg kan ikk rigtigt komme med nogle gode hints til vertical, da jeg ikke selv har forsøgt mig med det. Men hvilken ring endte det med du skaffede dig?
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 18:40
Det blev en Fishcat - se linket HER

Fik et tilbud om en billig brugt ;-)
Nu mangler jeg bare en svømme/redningsvest

Martin
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2010 kl. 12:26
rovfisk, så mangler du bare et godt lod for at se fiskene...

Vh
LArs
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2010 kl. 13:46
Sidst jeg var i USA, blev disse slået stort op som et hit til gummibåde og flyderinge. Ikke den bedste performance, men man sparer da et par gram på batteriet...
- se linket HER - Men der er mange små handy løsninger - Spørgsmålet er bare, om de virker godt nok.

Ved ikke så meget om Vertical Jigging, men har da prøvet fra jollen med lidt succes, og ser ingen grund til, at det ikke skulle være lige så effektivt fra flydering, så længe man ikke driver for hurtigt afsted for vinden.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres