Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tobaks røg

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tobaks røg
    Sendt: 23 Maj 2010 kl. 00:08
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...



Måske har du gået for tæt på dine medfiskere! men hvad så med dem der lugte af sved! ;o))
TC
( ikke ryger med kan da godt lugte af sved efter nogle dages fiskeri :o)) )
Til top
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 05:12
:-)Helt ærlig er jeg vokset op i en rygerfamilie og husker stadig der var askebægere i venteværelset hos lægen,ved fester kom cigarfadet rundt med diverse tobaksvarer og røg man ikke, var man lidt sær:-)
Jeg er ryger og nyder tobakken som efter min mening nok ikke er sundt men heller ikke værre end så meget andet i denne verden.
Det kan sætte mit pis i kog at en virksomhed laver rygeforbud for medarbejderne samtidig med at deres produktion sender tonsvis af røg op i det blå ,samtidig med at deres 1000 lastbiler oser europa rundt med produktet??? hvor fanden er vi henne ?
Forbuds Danmark er rykket af helved til.:-)

Men tobakken er blevet mere spændende nu må man ryge i smug ,bag paller,lokummet og andre gemmesteder,næsten man føler sig som narkoman:-)
Men tak medfiskere ,jeg kan se på trådene at ved åen er det fuldt lovligt(y)(y)(y)(y)
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 08:23
Ole. Det er nok den lidt egoistiske holdning mange ryger har haft gennem årene, der er skyld i at der nu er blevet lovgivet på området. En holdning, hvor man bare røg igennem overalt uden hensyn til omgivelserne. Jeg har forladt en resturation midt i maden, pga røg. Fed cigarrøg fra et hold der åbenbart havde noget at fejre. Jeg er gået hjem fra arbejde, med røde øjne og ru hals, fordi kollegaerne røg tæt, både på kontor og i bilen. En enkelt kunne ryge et sted mellem 40 og 60 pinde på en arbejdsdag. Det var et helvede og forsøgte man at sige fra. Så var man en idiot og man kunne bare åbne vinduet. Dengang var ikke rygere i absolut undertal, nu er det omvendt og de få hardcore rygere der et tilbage, de er forvist ud på gårdspladsen. Er det rimeligt, ja det mener jeg.
Til top
benjamin møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carpbenji Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2009
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carpbenji Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 09:07
kanon ide eller noget det jo rigtigt nemt at dele folk søer åer mm.op så man ryge nogen steder og ikke må andre steder du jo helt ude i hampen ..... skal man så også dele tingene op i hvad man må spise så hvis du kan li ost og jeg ikke kan så må du ikke fiske der hvor jeg er ????????????????????? det gir jo slet ingen mening
Til top
Orla B Wilms Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
obw Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2006
Geografisk: Lolland og Falster
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:25
Kan du ikke tåle røgen Ole,må du jo gå foran,rygeren,smiler
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:04
Er helt enig med dig, og når disse er i handelen
- se linket HER
burde dette jo heller ikke volde noget problem.
Mvh
Torben
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:08
Undskyld det smuttede i indlægget at det var Kasper Johansson, jeg var enig med.
Torben Aagesen skrev: Er helt enig med dig, og når disse er i handelen
- se linket HER
burde dette jo heller ikke volde noget problem.
Mvh
Torben
Til top
Bjarne Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
B.N Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér B.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 14:26
Til kongen
Tror du regere herhjemme, jeg vejer 130kg og folk der går bag mig fanger fisk.
Jeg er også storryger og jeg samler alle mine filter i lommen
Alle dette her hvad man må og ikke må er sgu en joker
Det ende med at det kun er fluefisker der må fiske i vandløbene, men tænk de bruger en del fedt til deres liner så det ender med at alt fiskeri skal være forbudt.

Der er altid et eller andet med fiskeriet som ikke gavner fiskevandet, tænk lige over det
Til top
Max Wolff Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maxwolff

Tilmeldt:: 15 Jun 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maxwolff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 14:35
Indlægget er jo fuldstændigt til grin, det ved vi jo alle, så fred være med dem, der får sig en smøg eller et stop tobak.

Jeg husker en artikel i et gammelt ABU nap&nyt katalog fra starten af 70'erne som havde overskriften:
´´Den, der lugter ilde, skræmmer fisken´´
Teksten handler bl.a. om hvorvidt fisk kan lugte at vore agn, eller en fiske knude er blevet bundet af gule nikotin fingre...

Skulle det tåbelige forslag om rygeskure nogensinde blive til andet end en joke i dette forum, fristes man til at foreslå etablering af vandhaner med sæbe og håndvask langs vore åer, ved samme lejlighed:-)

knæk & bræk



Til top
Kurt Kjeldsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
manden uden skæl Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2005
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér manden uden skæl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 15:14
Hej Ole.

Du lyder som en tidligere ryger for det er jo de mest fanatiske for de savner smøgerne, når du kan holde til at gå flere timer bag en storryger ja så er der noget galt og det minder mig om at det er det samme som på hospitalerne da der var rygerum for begge parter, men rummene for ryger var altid stoppet med besøgende hvor imod for ikke rygere ja der var rummene som regel tomme så lad være med din fanatisme og bliv hjemme hvis du er så sart.

m.v.h.

Kurt Kjeldsen
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2010 kl. 21:58
det ørkesløse havørred fiskeri ved åerne bliver meget sjovere hvis man putter noget andet i piben...

tilgengæld kunne det være rart om I vil dumpe tomme øl og andet skidt og kanel i affaldsposerne...
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 11:45
Tommy skrev: Ole. Det er nok den lidt egoistiske holdning mange ryger har haft gennem årene, der er skyld i at der nu er blevet lovgivet på området. En holdning, hvor man bare røg igennem overalt uden hensyn til omgivelserne. Jeg har forladt en resturation midt i maden, pga røg. Fed cigarrøg fra et hold der åbenbart havde noget at fejre. Jeg er gået hjem fra arbejde, med røde øjne og ru hals, fordi kollegaerne røg tæt, både på kontor og i bilen. En enkelt kunne ryge et sted mellem 40 og 60 pinde på en arbejdsdag. Det var et helvede og forsøgte man at sige fra. Så var man en idiot og man kunne bare åbne vinduet. Dengang var ikke rygere i absolut undertal, nu er det omvendt og de få hardcore rygere der et tilbage, de er forvist ud på gårdspladsen. Er det rimeligt, ja det mener jeg....



hvor er faklen, høtyven og leen???
Til top
bjørn s. andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bsa120

Tilmeldt:: 01 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsa120 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 13:17
Det er da lidt sjovt at folk for alvor mener vi lever i et frit land. HA HA Det er den rene bananrepublik.

Lovgiverne laver en lov om at man ikke må ryge på offentlige steder.(sku en fin lov) Men på borgen(læs Christiansborg) Danmarks mest offentlige sted, må man stadig gerne ryge. HA HA HA.

Og så til alle jer som bare skyder på Ole, læs nu hele tråden inden i skyder. dette er ikke Dodge city SKYD FØRST SPØRG SÅ!

Vh. Bjørn.
Til top
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 16:43
Hej.
I et forsøg på at leve op til fremtidens politik på sundhedsområdet, har vi også sat krav til medlemmerne.
Vi optager i Sportsfisker Freningen kun medlemmer med en konditionsfaktor under 1!

Carsten
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:05
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...


At du er syg i låget :-(
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 18:57
Ha ha ole, der fik du rigtig sat fut i debatten (y) :-)

Giv et par af de sure lidt mere røg ude ved åen ;-)

Mvh Henrik
Til top
ulrik plate Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ulrikp Avatar

Tilmeldt:: 06 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ulrikp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 19:01
Jeez! Flertalsdiktaturet har åbenbart ingen grænser!

Hvis du har kunne lugte mandens pibe, så har du sgu nok gået for tæt på. Hvad med at lære noget pli, og holde passende afstand til næste fisker. Tror du han har syntes det er fedt at have sådan en selvretfærdig klovn til at trampe sig i hælene?
Til top
Ronni Gudme Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ronni Gudme Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2004
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronni Gudme Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 19:04
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...


Ole, hvad nener du om røgfri zone der hvor fårene går ;-) ??
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
spock123

Tilmeldt:: 18 Apr 2010
Geografisk: 4700
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér spock123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 19:28
.....er det ikke dårlig fiske etikette at gå lige bag ved en fisker ryger eller ej.;-)
Til top
Uffe Frederiksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
loke

Tilmeldt:: 05 Mar 2005
Geografisk: Møn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér loke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 19:30
:-):-)(y)
Til top
Steen Risager Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steen Risager

Tilmeldt:: 08 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Risager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 20:59
Hihi Ole

Jeg skal love for du fik folk til tastaturet. Jeg selv var også ved at skrive en kommentar, men jeg syntes alligevel dit indlæg lød for fantastisk, så jeg besindede mig.

Du har selvfølgelig en pointe i dit indlæg med at hetzen mod rygerne er stigende, men faktisk så tror jeg slet ikke samfundet kan undvære dem. Tænk på hvor mange penge hver enkelt ryger lægger i statskassen gennem et helt liv. Hvem skulle så financierer operationer til f.eks. de overvægtige? Skulle det endeligt komme dertil at Danmark, bliver en røgfri nation - ja så er man jo tvunget til at kigge på de andre grupper der belaster samfundet med dyre operationer og så finder man en ny minoritet at kaste sig over.
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2010 kl. 06:33
hvad f..... sker der i hovedet på en ikke ryger
at han bliver så fanatisk at han mener rygere ikke må ryge i fri luft,
så vil jeg da foreslå han lader kaffen blive hjemme fremover da jeg bedre kan lide lugten af the

og spiser du ostemad så lad det være den milde slags

og skal du slippe en lille vind så gå venligst på toilettet.

>>>>IDIOTISK INDLÆG LIGESOM DET JEG HERMED BESVARER
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2010 kl. 06:41
idiot og dårlig humor.
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rønn

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: Ringe
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rønn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2010 kl. 09:49
Brian olsen skrev: hvad f..... sker der i hovedet på en ikke ryger
at han bliver så fanatisk at han mener rygere ikke må ryge i fri luft,
så vil jeg da foreslå han lader kaffen blive hjemme fremover da jeg bedre kan lide lugten af the

og spiser du ostemad så lad det være den milde slags

og skal du slippe en lille vind så gå venligst på toilettet.

>>>>IDIOTISK INDLÆG LIGESOM DET JEG HERMED BESVARER


Sovet dårligt eller hva?
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres