Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tobaks røg

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tobaks røg
    Sendt: 22 Maj 2010 kl. 03:28
Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 03:47
Smiler.

Eet eller andet sted må vores stakkels rygere være lidt fredede.

Hilsen Rikke ( ikkeryger )
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 04:25
PÅ trods af jeg er tidligere ryger må jeg nok sige at det der er at stramme den lidt for meget. Du kan jo bare gå et andet sted hen på åen hvis du er utilfreds
Til top
jens folmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jensfolmann Avatar

Tilmeldt:: 02 Feb 2009
Geografisk: øst falster
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensfolmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 05:40
hvis at du gik der flere timer må du ku' lide det
Til top
susan christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
susan

Tilmeldt:: 10 Okt 2008
Geografisk: chr.havn
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér susan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 06:29
:-(Nu må jagten på rygere holde op,det er da engang være vrøvl at rygerne ikke må ryge i deres fritid,hvorfor skal så mange blande sig i hvad andre gør,kan du ikke tåle røgen må du finde et at sted at fiske.

Venligst IKKE RYGER.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:23
yep - nu må det fandeme snart stoppe.
vi rygere er lige så jaget som jøderne var for 70 år siden.

sut eller smut

/b - storryger
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:27
Jeg synes, at det skulle være forbudt at sælge tobak i Danmark.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:28
Ja jeg syntes også det skal stoppe. Men det er den hetz/fanatisme der er mod os rygere, og hvis du har gået flere timer bag ved en piberyger, så må du jo have nydt det, ellers var du jo nok flyttet til et andet sted ik. Og hvis han var på stedet først så er det dig der må daffe af, til du kunne se åen igen(overdrivelse er for nemt)

Der er masser af plads til os alle hvis bare man ikke er fanatiker, så stop du bare din tomme pibe ind, og nyd naturen og fiskeriets glæder i stedet for.

God pinse.

Mvh. fra en ryger
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:29
:-):-)(y)(y)lige mine ord
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:34
Jeg mener du er så hysterisk! Og din skræk for en smule røg oven i købet i det fri, får dig til at virke afvigende.

Håber ikke du er ligeså bange for dieselbiler? for så bliver det sku ikke til at trives for dig. Stakkel
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:43
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...


NU STOPPER DET, jeg gik bag en bolchespisende fisker idag, kunne næsten ikke høre fuglene på grund af en raslende pose.
jeg syntes altså at foreningerne skulle få sig en bolche politik, evt. med belchefrie zoner!
og så forvise dem til P&T søerne hvor der er plads til alle slgs udskud!


;-);-)(y)
Til top
Carsten Grønne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
carsten400 Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:47
hehe
det kunne også være manden bare var dybt ironisk?
knæk og bræk derude, ryger som ikke-ryger:)
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 07:56
Mikkel Pedersen skrev: <

NU STOPPER DET, jeg gik bag en bolchespisende fisker idag, kunne næsten ikke høre fuglene på grund af en raslende pose.
jeg syntes altså at foreningerne skulle få sig en bolche politik, evt. med belchefrie zoner!
og så forvise dem til P&T søerne hvor der er plads til alle slgs udskud!


;-);-)(y)



(y)(y)(y)(y):-)(y)(y)(y)(y)(y)(y):-);-):-);-)
Til top
Erling Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erling

Tilmeldt:: 20 Apr 2005
Geografisk: Gudenåen
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 08:00
Hold op med at fiske og meld dig i stedet for ind i ´´Foreningen For Gensidig Brok´´
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 08:02
ja ja - havde det været i dag en producent ville introducere produkter som tobak og alcohol på markedet, ville de ikke blive godkendt til at komme i handel, det er vanens og traditionens magt der gør at disse vare findes på hylderne endnu.
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 08:41
det må sku være en joke.....

jeg er selv anti ryger, og har aldrig taget så meget som et hiv overhovedet...men folk må sku gøre hvad de vil...
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 08:55
Har stadigvæk ikke helt forstået hvordan regeringen kan bestemme over min families/resturant som mine bedste forældre har opbygget i tiderenes morgen, min resturant er ca. 100år gammel, pluslig skal nogle bestemme om jeg og andre skal ryge her, hvad fanden er det for noget?

kan folk ikke li røgen kan de jo bare lade være med at søge arbejde eller for den sags skyld spise her, nu er det jo sjælent at folk sidder og storryger, men at regeringen skal bestemme om jeg og andre ryger på MIN resturant forstår jeg ikke... for jeg tvinger jo ingen til at være her.

hvad der skal ske på offenlige steder må de selv være herre over, men i et ´´fritland´´ som vores med ytringsfrihed, alkohold, smøger, Mc.Donald, sodavand, biler og hvad dertil høre er det mig ubegribeligt, at regeringen skal bestemme over det som er mit.

der ud over forstår jeg ikke hvorfor det overhovedet er tilladet at ryge eller gøre brug af noget af alt det andet her i landet, når vi nu alligevel ikke må ryge nogle steder mere, de kunne jo lige så godt afskaffe alt hvad der hedder tobak + alt andet usundt her i landet, men nej vi rammer bare dem der nyder en smøg i ny og næ, men ikke alle de andre...



(ovenstående er fiktivt men bare en anden måde at ´´forstå´´ det hele på)
Til top
Helge Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
buller

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Tarm
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér buller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 08:57
God næse du har der. De fleste fiskere har min grænse på 50 meter afstand til en medfiskerved åen. Søg ind til toldvæsnet med den lugtesans. Du kan sikkert få et job i div lufthavne.
Til top
Lars Schriver Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lars schriver Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2004
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars schriver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 09:13
aj, det ligner sgu snart den sag fra sverige, hvor en hus ejer fik dom mod at ryge i sin have, fordi det generede naboen..

stop nu ik.

find et andet sted at fiske.

mvh lars
stor ryger..
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 09:44
altså det er jo ikke kun regeringen der har interesse i at få rygningen ud af alle offentligt tilgængelige lokaler - de faglige organisationer har udført et glimrende lobbyarbejde på det felt heldigvis - come on - langt hovedparten af befolkningen er yderst tilfredse med at resturationer og beværtninger er røgfri - og så er der ikke nogle stakkels arbejdstagere der af skræk for ikke at finde andet arbejde, bliver nød til at arbejde i røgfyldte lokaler.
jeg arbejder i offentligt regi - og der er fine forhold til at gå ud og ryge en smøg i pauserne. sådan skal det da være og selvfølgelig er der ikke nogen der skal blande sig i noget sådant udendørs i forhold til den passive rygning - man kan så stille spørgsmålstegn ved om ikke vi rygere burde betale en tillægsforsikring til sygesikringen - så vi ikke påføre unødige udgifter til sundhedssektoren.

men altså i folkesundhedens tegn - så jeg da gerne tobak og alcohol gjort forbudt.

nå men nu vil jeg liste ud og tage en smøg
Til top
Peter Neerdorf Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter N Avatar

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: Primært på vestsjælland, sydsjælland, sydsverige, samt midtNorge
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 10:42
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...




Du godeste mand...... Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så må du jo finde et andet.
Hvordan ville du reagere, hvis din nabo kom ind til dig og brokkede sig over din madlavning, fordi det lugtede?? Skulle man så også forbyde dig at lave lige netop den ret???
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:06
:-):-)
Til top
Helge Wildt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laxkungan

Tilmeldt:: 14 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laxkungan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:30
hvad med at lave en konkurrence om at lave det dummeste indlæg. Denne må i hvert fald komme i top 10.
Til top
mark jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mors2

Tilmeldt:: 18 Jul 2009
Geografisk: mors
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mors2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:34
He he håber da bare det er slået klik for manden,husk dog en hat når solen skinner.Det kan sku da kun være solstik han har fået.;-)Mark
Til top
kenneth langvik Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
langvik

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér langvik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:35
har politi anmeldt min genbo for at have utrolig dårlig mave!!! puha! det burde forbydes...;-);-)
Til top
jens folmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jensfolmann Avatar

Tilmeldt:: 02 Feb 2009
Geografisk: øst falster
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensfolmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:37
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...
du burde arbejde på en parfume fabrik med den sarte ´´snude´´ du har der.....du har uanede mugliheder.....god lugt
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:40
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...


Kender i typen som nærmest går og ånder en i nakken når man går og fisker ? :-(

Mvh
Jim.
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 12:00
Der må ryges ved åen og ved Johnny Madsens koncerter!!

PB
Til top
Uffe Frederiksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
loke

Tilmeldt:: 05 Mar 2005
Geografisk: Møn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér loke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 12:21
:-):-)(y)
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 12:26
per birgertoft skrev: Der må ryges ved åen og ved Johnny Madsens koncerter!!

PB


smukt sagt (y)(y):-)
Til top
Bjarke Olesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anna-hou

Tilmeldt:: 23 Jan 2008
Geografisk: rudersdal
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anna-hou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 12:38
Nu må i sgu stoppe, der er sikkert flere af jer der er tidliger ryger, men er blevet antiryger og så vil bestemme over os ryger der er tilbage.

Det med at tobak ikke må sælges glem det.

Der er sat aldersgrænse og priserne er sat op, så vi betaler selv for en stor del af behandlingen via skat.

Knæk & Bræk ;-)
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 13:17
bjarne jensen skrev: altså det er jo ikke kun regeringen der har interesse i at få rygningen ud af alle offentligt tilgængelige lokaler - de faglige organisationer har udført et glimrende lobbyarbejde på det felt heldigvis - come on - langt hovedparten af befolkningen er yderst tilfredse med at resturationer og beværtninger er røgfri - og så er der ikke nogle stakkels arbejdstagere der af skræk for ikke at finde andet arbejde, bliver nød til at arbejde i røgfyldte lokaler.
jeg arbejder i offentligt regi - og der er fine forhold til at gå ud og ryge en smøg i pauserne. sådan skal det da være og selvfølgelig er der ikke nogen der skal blande sig i noget sådant udendørs i forhold til den passive rygning - man kan så stille spørgsmålstegn ved om ikke vi rygere burde betale en tillægsforsikring til sygesikringen - så vi ikke påføre unødige udgifter til sundhedssektoren.

men altså i folkesundhedens tegn - så jeg da gerne tobak og alcohol gjort forbudt.

nå men nu vil jeg liste ud og tage en smøg


altså det er vel op til folk selv om de vil gå på min resturant? det er vel os op til folk selv om de vil arb. på et sted hvor folk der ryger er velkommen? ingen tvinger folk til dette.

men man kan ikke selv bestemme hvis man går uden for sin dør? så indånder man alt det l.... biler og folk m.m. forurener med.

så hvorfor forbyde det ene når man ikke forbydere det andet?
udover det så er det da op til folk selv at tage stilling til hvad de vil og ikke vil, vi lever jo i et ´´frit land´´, der er jo heller ingen der forbyder feks. mac.donald... selvom folk dør af den slags usunde ´´mad´´

hvad det offentlige gør på deres arb.pladser må være deres hovedepine, men at tvinge mig og min levevej til at stoppe noget som vi har gjort i de sidste 100år, det synes jeg simpelhen er for dårligt! at man i dagens danmark kan pådutte folk sådan noget.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 13:23
- se linket HER


Venlig hilsen

Jesper Fohrmann
Til top
Bo Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kongen12

Tilmeldt:: 23 Nov 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kongen12 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 13:35
Så skulle du prøve at fiske tørflue når der går en overvægtig, forand og tramper brinken flad. SÅ ingen over 70kg langs bredderne TAK;-);-);-)
Til top
Allan K E Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tam Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 13:43
Ole skrev: Nu stopper det
Jeg gik i dag flere timer bag en piberygende medfisker så jeg næsten ikke kunne se åen for røg,og tænkte om det ikke var på tide at diverse foreninger fik en rygepolitik evt røgfrie zoner på diverse stræk eller nogle rygeskure derude de kunne sidde i og pulse
Hvad mener i ikke rygere;-)...


Og så spørger jeg lige...Indlæget er indsat kl 3.28... og Ole gik flere timer bag (i dag) og kunne ingenting se for røg.........var der ikke mørkt på det tidspunkt. ;-)
Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 14:02
når vi er ved debaten synes jeg faktisk der skulle video overvåges ved vore vandløb og kyster.Med alle de lystfisker herinde med deres moral prædiken og hvad de gør af gode ting. Men mange af jer smider jo lort i naturen og gider ikke tage jeres skidt med hjem. Så det kunne video overvågning sætte en stopper for og i behøver ikke sige herinde I ikke smider affald når man kan se det konstant ligger alle steder så nogen smider i det hvertfald.Med de rygeskure ved åen kunne man passende opsætte skidehuse ved siden af til alle de trængede osse.:-)
Til top
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 14:05
:-):-):-):-):-)(y)
Sjovt og se folk gå amok herinde pga en sen JOKE oven på lidt ´´after whiskey´´ efter en sen fisketur:-) og piben har nu fået en anden lyd,elsker rød orlik og piben med røgen holder myggene væk.
KNÆK OG BRÆK ,og rigtig god pinse:-):-)
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 17:01
Man skulle jo næsten tro at vi skriver 1. april !!!!!!!!!!!

/Nicolai (ex. ryger)
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rønn

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: Ringe
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rønn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 17:26
Ole, det er sku god humor(y)
Til top
torben Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
t

Tilmeldt:: 28 Mar 2010
Geografisk: vangede
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér t Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 17:43
og du var i bil..jeg var på cykel og skulle køre i din bils røg...få dig dog et liv
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 18:04
Lars Schriver storryger som burde holde op... ikk du gamle....
;-)


Men jo slap nu lige af.... hvis man ved åen blir generet af andres røg, går man sgu for tæt på dem...

/Bjarne
Til top
jens folmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jensfolmann Avatar

Tilmeldt:: 02 Feb 2009
Geografisk: øst falster
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jensfolmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 18:04
Ole skrev: :-):-):-):-):-)(y)
Sjovt og se folk gå amok herinde pga en sen JOKE oven på lidt ´´after whiskey´´ efter en sen fisketur:-) og piben har nu fået en anden lyd,elsker rød orlik og piben med røgen holder myggene væk.
KNÆK OG BRÆK ,og rigtig god pinse:-):-)
ja ja bette ole du blev bange for ryger lobbyen du er jo ikke ryger (det har du selv sagt) selv god prince
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 18:09
Her er der startet en væsentlig diskussion.
Hvor man kan falde lidt over hinanden alt efter holdning.
Nu kan jeg godt se, at spørgsmålet om Hardy foruden fiskestænger fremstiller personel-miner, ikke kan have været så relevant.
Tak for et anarkistisk forum. Den var IKKE ironisk.

Laust
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 18:40
Ole skrev: :-):-):-):-):-)(y)
Sjovt og se folk gå amok herinde pga en sen JOKE oven på lidt ´´after whiskey´´ efter en sen fisketur:-) og piben har nu fået en anden lyd,elsker rød orlik og piben med røgen holder myggene væk.
KNÆK OG BRÆK ,og rigtig god pinse:-):-)
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 18:43
Ole skrev: :-):-):-):-):-)(y)
Sjovt og se folk gå amok herinde pga en sen JOKE oven på lidt ´´after whiskey´´ efter en sen fisketur:-) og piben har nu fået en anden lyd,elsker rød orlik og piben med røgen holder myggene væk.
KNÆK OG BRÆK ,og rigtig god pinse:-):-)


Ja der fik du mig så. Er du gal et morgenflip som en sur kælling med PMS. Jeg vil gå ud og ryge nu.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 19:09
Man kunne indføre en mærkning af dvs resturationer og ølstuer. ´´ikke ryger´´ og ´´her må ryges´´. Det bliver i så fald ikke ved den sidste jeg sætter mig ned for at hygge mig med lidt god mad. Jeg hader i den grad når maden smager af røg, allerværst cigarrøg. For mig er den rygelov, det bedste der er sket. Men jeg er med på en mærkning, så jeg får et valg. Hvilken også kommer til at gælde de ansatte. Det skal være tillade at sige nej til en ansættelse også hvis man bliver henvist af formidlingen. Den der med rygepolitik ved fiskevandet, den er for langt ude. Man har et valg og man behøver ikke at gå i nakken af nikotinbrænderen.
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 20:18
Menske DUMHED har ikke nogle grænser!!!
God Prince og knæk og bræk
Til top
Christian Sundfisker Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
cfer

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 21:16
Ha ha. Rygeskure langs åerne. Der sgu da heller ikke toiletter eller telefonbokse. Hvis røgen generer er det da bare at korrigere for vindretningen!
Hvis der ikke er plads til os alle idet fri... Hvor skulle der så være det?
(ikke ryger)
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 21:36
Hej Christian
I Lagan er der både WC og læskure.
Og Jo det er træk og slip
Michael
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2010 kl. 23:20
Om det skal være forbudt at ryge ved fiskevandet eller ej, vil jeg ikke blande mig i. Men hvor er det dog irriterende at gå og vade i cigaretskodder, ved fiskevandet! Til dem der gør det: Lad dog for pokker vær med bare at smide skodderne fra jer! Det kan da ikke være så svært at tage dem med i en eller anden form for beholder! Det ødelægger naturoplevelsen og langt de fleste af os lystfiskere holder vel af at gå i den skønne natur!?

MVH Kasper

PS. Det gælder selvfølgelig også alle andre former for affald...
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres