Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sverige hytter ved Mørrum

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: sverige hytter ved Mørrum
    Sendt: 17 Maj 2010 kl. 20:33
Hej Har planer om at bevæge mig mod mørrum,er der nogle de skulle ligge inde med nogle links til fiskehytter,små hytter 1 mands 2 mands til rimlige priser

Mvh
Henrik
Buresøen(y)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2010 kl. 21:46
Hej Henrik
Check med Lars i Fiskeshoppen i Mörrum - han kender dagens udbud og hjælper gerne med et par tlf. nr. - se linket HER/
mvh
Heinz:-)
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2010 kl. 22:09
Hej Heinz

Tak for linken,jeg prøver at fange ham på mail.det er ikke svært at finde ly,i større huse og priser på omkring 4000 til 5000 kr det er bare lige for stort beløb for mig,Tak Heinz
og god sommer til dig(y)

Mvh
Henrik
buresøen(y)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2010 kl. 22:14
Hej Henrik
Der er masser af private logi i Mörrum - altså folk der lejer værelser - eller små hyggelig udhuse, gæstehytter ell. lign. ud. Dem kender Lars uden tvivl nogen stykker af - og de koster ikke noget der ligner det du oplyser.
Meeeen du ku´ jo flotte dig og flytte ind på Vallhalla Hotel - der boede de kendte og de rige i ældre tid, da mænd var mænd - laksene store og naturlige, og baren først lukkede når gæsterne ville i seng !
mvh
Heinz
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2010 kl. 22:46
Hej Henrik
Jeg har boet hos catrin.hagman@home.se ved pool 15 flere gange. Hun tager 200 sek pr næse for et lille hus med plads til 4. Ved pool 24-25 er der Susanne Olsson 0709 245316 (husk 0046) Der er jo også Håvstugan direkte ud til pool 1 du kan booke i laxenx hus
lasse
Til top
Ivan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ivan Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ivan Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2010 kl. 22:51
Hej Henrik

Du kan kontakte personalet i laxens hus og få en stuglista over privat personer der lejer ud i byen.
Jeg har fundet bolig på denne måde til 1500sek for 2 personer i 5 dage.
God fornøjelse og knæk og bræk derovre.

Mvh Ivan
Til top
Brian Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bdjelling@mail.dk

Tilmeldt:: 19 Mar 2006
Geografisk: Jelling/Vejle
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bdjelling@mail.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2010 kl. 08:38
Hej Henrik

Ja de ved meget mere ved Laxen´s Hus. Skriv til dem om den liste de har over privat udlejning. Der er både meget små hytter og kæmpe villaer på. Jeg ved at priserne ligger mellem 120-130 sv.kr. pr. nat pr. person, så det er meget rimeligt.

Håber du finder det rette sted.

Med sportslige hilsner

Brian Mortensen
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2010 kl. 23:57
Hej Mange tak for forslagne god vind og god sommer herfra.

Mvh
Henrik
buresøen(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres