Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Force fins

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Force fins
    Sendt: 16 Maj 2010 kl. 18:23
Halløj folkens, jeg søger et sæt FORCE FINS, til når jeg fiser rundt i min ponton båd!

Har søgt vidt og bredt og sys ikke rigtig jeg finder frem til noget!! er der nogen der har kendskab til en Dansk forhandler?

Dem jeg har fundet i Dk passer ikke til min fod (waders)

Modellen jeg søger er den her

- se linket HER

Lad mig endelig høre

eller hvis du har nogle ekstra, eller bare vil af med dine egne:-)(y)

K&B Rasmus
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 18:49
bruger du waders med fast støvle ?

hvis du har strømpewaders og ikke en gigantisk fod , burde det passe med et par surfersko i neopren, som besjyttelse og så et par forcefins i xlarge eller noget der ligner.

prøv at se overskudlagre/forretning med brugt miligrej, der har før været til at finde brugte forcefins til billige penge
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 19:09
- se linket HER

Jeg har prøvet dem og de blev dømt ude. De skulle bruges på et par vadestøvler, men det var noget flapperværk. De blev returneret og nu har jeg et par alm. faste forcefinns og dykkerstøvler, det duer.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 19:12
Jeg bruger begge dele, lidt derfor jeg gerne vil have fingrene i den model hvor man spænder henover foden. Har været ved at søge lidt v de forskellige overskuds lagre, men oftes er det noget de har til at ligge og ikke registreret, og så skal jeg til at ringe 20 forskellige steder hen:-(

så håber lidt på der er nogen der har lidt oplysninger
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 21:55
- se linket HER er forhandler i dk.

Spørg efter Ren'e.

/Allan
Til top
Søren Slot Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Slotti Avatar

Tilmeldt:: 22 Aug 2014
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Slotti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2015 kl. 15:32
Låner lige denne tråd

@ allan overgaard

 hvilke svømmeføder bruger du selv ?
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2015 kl. 15:41
Forcefins

/Allan
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2015 kl. 19:56
se tråden er jo gammel, hele 5 år, og der er løbet møj vand i åen siden hen, men forcefins har jo fået en dansk forhandler hvilket jo er verdensklasse.
bare besøg www.andersonpontoon.dk så er problemet løst
K&B
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2015 kl. 21:00
Se her...

http://www.guloggratis.dk/sport/jagt-og-fiskegrej/fiskegrej/andet/annonce/28135814-finnersvoemmefoedder-til-vaders

Har man først prøvet force Fins, så går man ikke tilbage til andre finner.  Uanset om der er i badringen eller ved dykning.  
 
/J
Til top
Søren Slot Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Slotti Avatar

Tilmeldt:: 22 Aug 2014
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Slotti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2015 kl. 11:17
Tak for jeres hurtige og gode svar Thumbs Up  force finns er desværre lige en kende for dyre på nuværende tidspunkt. Hvis jeg skal gå efter nogel billigere hvad skal jeg så være opmærksom på ? er det størrelse , materiale eller fleksibilitet ?

på forhånd tak Smile
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2015 kl. 12:20
Prøv at lån dig frem til forskellige par svømmefødder og prøv dem så af i vandet. Find den model og type der passer dig bedst og som ikke giver krampe i benene efter kort tids brug. Prøv at brug disse lånte svømmefødder i mindst en timer ved konstant brug uden pause. Kan du dette passer de dig helt sikkert. 

 Jeg har desværre været i gennem flere købepar i 5-700kr klassen, alle var for stive og belastede fødderne/anklerne meget voldsomt,, et enkelt 600kr par. nåed jeg kun athavde på i 5-6min, så var det slut(har dem stadigvæk liggende, da butikken ikke togbrugt grej retur, selv om de var købt på deres anbefaling.

Først da jeg fik lånt to forskellige par Force Fins til en 14 dages tur. - Ja, jeg lånte dem i en anden dykkerbutik, sketer der noget. Trods mange timer i vandet hver dag, var der på intet tidspunkt problemer med kramper/træthed/ømme ankler, noget jeg oplevet med alle andre svømmefødder. Ligelede var farten med Forc Finns højere end jeg normalt kunne holde med alm. finner. De 3800,- kr jeg gav for det par svømmefødder jeg valgte var mange penge, men jeg har på intet tidspunkt fortrudt ud over jeg skulle havde købt dem noget tidligere og sparet mig for at havde købt flere par dyre  "prøvemodeller" 
Jeg er nu blevet den lykkelige ejere af to forskellige modeller Force Finn og kan kun anbefale et sådan par. - evt. brugt fra DBA,Gul og gratis mv.  Jeg har tidligere linket til et par helt nye Force Finns til 900kr, hvilket er en super pris - butikspris er det dobbelte

/J
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2015 kl. 20:11
Hej 
Tak for link, bestiller et par forcefinns via guloggratis, har ellers længe hold øje med den blå avis for at se om det skulle være nogle brugte til salg. 

SmileN
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2015 kl. 11:03
Hvis i bruger waders med løse støvler skal i påregne at købe et par dykker støvler ved siden af da selv de største Forcefins ikke passer på en stor str waderstøvle ;-)

Redigeret af Søder - 10 Jul 2015 kl. 11:04
/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres