Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kasteinstruktør i jylland ?!

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kasteinstruktør i jylland ?!
    Sendt: 14 Maj 2010 kl. 13:12
hej alle.

som nytilflytter i jylland skal jeg prøve kræfter med fluefiskeri.
i den forbindelse søger jeg en god kaste-instruktør/kursus. - gerne et sted i midt/nordjylland.
jeg ville sætte pris på det IKKE er en der er aflønnet af diverse store grejproducenter der er ude på at sælge grej fremfor at lære mig lidt om fluefiskeri.
nogen forslag ??

på forhånd tak
brian nielsen
Til top
Jan Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sus&Jan

Tilmeldt:: 11 Aug 2003
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sus&Jan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 13:44
Hej Brian

Du ringer bare.

Mvh


Jan
27321511
mail:jan@fffd.dk
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 13:47
Halløj.
Hugo Nielsen er en god og meget reel gut der kan lære fra sig, han er fra Guideline, men er bestemt ikke ´´grejpusher´´

han kan kontaktes på:
hugo@fluecast.dk eller web: - se linket HER


/Allan
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 17:24
Hej Brian

Tjek FFFD, de holder kurser i hele landet, og har lige startet en lokal afdeling op i Århus... Der kommer til at være mange kurser hen over vinteren, pt holdes der de næste 2 torsdage kastekursus hvor alle kan deltage gratis 2 gange uden at skulle være medlem

Tjek - se linket HER

/Bjarne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum